Gå til innhold

Masete kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Mom33
Skrevet

Skal kokken kokkelere god mat, er det viktig at hun fæler seg vel, så her kommer pynten inn.

Dessuten må du stille opp med blomster og ekstra oppmerksomhet, så blir det nok bra, skal du se.

"Dessuten må du stille opp med blomster og ekstra oppmerksomhet, så blir det nok bra, skal du se."

Og da snakker vi om lapper med søte ord på, vi snakker om småfrekke SMS'er og litt rumpestryking i hverdagen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

amasoneanntrekk? er ikke det en stor serk?

ei amasone er vel svær? sinna og slem?

Amasonene er vakre, veltrente krigere som er mestere i bruk av pil og bue.

De tuller du ikke med.

Gjest har grepa
Skrevet

"Dessuten må du stille opp med blomster og ekstra oppmerksomhet, så blir det nok bra, skal du se."

Og da snakker vi om lapper med søte ord på, vi snakker om småfrekke SMS'er og litt rumpestryking i hverdagen.

Selvsagt. Sex vil jeg ha vær dag. Gjerne i "Postmannen ringer alltid to ganger"-stil.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Og da snakker vi om lapper med søte ord på, vi snakker om småfrekke SMS'er og litt rumpestryking i hverdagen."

Nettopp! Oppmersomhet til kvinner er noe det må legges mye flid og omtenksomhet i.

Gjest har grepa
Skrevet

De tuller du ikke med.

Jøssenavn, det forandrer saken, er du amasone da?

Gjest niilia
Skrevet

Som jeg sa til Prozak: det er mange rare folk der ute....

Humor og ironi er i grunnen veldig lett gjenkjennelig, og skal egentlig være lett å skille fra uttalelser fra "raringer". Så også i dette tilfelle.

Skrevet

De tuller du ikke med.

Det er conan-varianten av amazonene, det. De "virkelige" amazonene skar av seg det høyre brystet for at det ikke skulle komme i veien for buen. Jeg er ikke sikker på om de nødvendigvis var så vakre og flotte :-)

".............................................."

Skrevet

Som jeg sa til Prozak: det er mange rare folk der ute....

"Som jeg sa til Prozak: det er mange rare folk der ute...."

Som f.eks de som ikke skjønner åpenbart flåseri, ironi eller humor...:-)

"............................................"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er conan-varianten av amazonene, det. De "virkelige" amazonene skar av seg det høyre brystet for at det ikke skulle komme i veien for buen. Jeg er ikke sikker på om de nødvendigvis var så vakre og flotte :-)

"De "virkelige" amazonene skar av seg det høyre brystet for at det ikke skulle komme i veien for buen."

Det er en myte som flere historikere har tilbakevist.

Ikke alle kvinner er like barmfagre, vet du ;-)

Skrevet

"De "virkelige" amazonene skar av seg det høyre brystet for at det ikke skulle komme i veien for buen."

Det er en myte som flere historikere har tilbakevist.

Ikke alle kvinner er like barmfagre, vet du ;-)

Likefremt er det bare enkelte historikere som har "tilbakevist" det - "tilbakevise" noe som er så gammelt og sagnomsust...:-)

Amazonene er i utg.punktet lite annet enn en myte selv, da. Uansett så var det en kvinnelig krigerstamme, og neppe en gjeng med smekre kvinner ikledd brynjebikini og sverd :-)

"............................................"

Gjest har grepa
Skrevet

Humor og ironi er i grunnen veldig lett gjenkjennelig, og skal egentlig være lett å skille fra uttalelser fra "raringer". Så også i dette tilfelle.

Prozak har nok rett. Dette var egentlig del av en morsom hustorie som ble fortalt i klassen, av en av mine lærere.

Skrevet

"Og da snakker vi om lapper med søte ord på, vi snakker om småfrekke SMS'er og litt rumpestryking i hverdagen."

Sånt kalles også seksuell trakassering, har jeg hørt.

Skrevet

Forresten - hvis jeg står med vaselinboksen i den ene hånden, og den andre nedi buksebaken til madamen - kvalifiserer det som "rumpestryking"?

"............................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forresten - hvis jeg står med vaselinboksen i den ene hånden, og den andre nedi buksebaken til madamen - kvalifiserer det som "rumpestryking"?

"............................................."

Nei, det kalles sjekketriks.

Skrevet

Nei, det kalles sjekketriks.

Kjært barn o.s.v.

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...