Gå til innhold

Klarer du å holde HELE huset plettfritt for rot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi ryddesjau her hjemme, det er sååååå rotete. For noen rotekopper vi er,jeg hater masse rot så godt å endelig få hanskes med det...

Hvordan er det hjemme hos deg?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

4

• Aryane

3

• Gyda

2

• mAd

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Rotete vanligvis, men nå er svigermor på besøk, så da er det strøkent :-) Hun er et funn!

Gjest sol etter regn
Skrevet

Akkurat nå er det sånn passe, men i perioder (mye) værre, og andre enda bedre. Jeg hater det selv, men man kan ikke gjøre noe annet enn å rydde, eller drite i rotet! ;)

Skrevet

Vi har et sterkt ønske om å holde huset plettfritt her, men det blir nå bare med ønsket da ;)

Skrevet

Er det et mål i seg selv?!

Her er det sånn passelig rotete til en hver tid. Prøver å holde kjøkkenet og badet pent til en hver tid, men ellers er det litt ymse.

Gjest Mom33
Skrevet

Her er det IKKE ryddig!

Det er heller ikke et mål i seg selv sånn i hverdagen, skal det være noe spesielt rydder vi selvfølgelig skikkelig. Med 2 små ser jeg ikke annet enn problemer med å prøve. He-he.

Gjest frubjartmar
Skrevet

Her er det IKKE ryddig!

Det er heller ikke et mål i seg selv sånn i hverdagen, skal det være noe spesielt rydder vi selvfølgelig skikkelig. Med 2 små ser jeg ikke annet enn problemer med å prøve. He-he.

De fleste dolberter har det rotete.

Man kan ikke gjøre to ting på en gang.

Skrevet

Her er det rotete, selv om jeg i bunn og grunn er et ordensmenneske. Grunnen til rotet er at vi ikke har noe sted å ha alle tingene (jada,jada, dårlig unnskyldning). Vi mangler hyller på badet, oppbevaringsmøbeler i stua (og på soverommet). Jeg er møkka lei av at det ser ut som om vi nettopp har flyttet inn, men vi finner ingen oppbevaringsmøbler som passer til vårt bruk.

Gjest Aimabel
Skrevet

hjemme hos oss er det stort sett veldig rotete. Det er sånn at jeg håper ingen kommer uanmeldt. Men nå som vi nærmer oss enden på oppussingen skal det nok bli bedre tider.

Gjest Aimabel
Skrevet

Her er det rotete, selv om jeg i bunn og grunn er et ordensmenneske. Grunnen til rotet er at vi ikke har noe sted å ha alle tingene (jada,jada, dårlig unnskyldning). Vi mangler hyller på badet, oppbevaringsmøbeler i stua (og på soverommet). Jeg er møkka lei av at det ser ut som om vi nettopp har flyttet inn, men vi finner ingen oppbevaringsmøbler som passer til vårt bruk.

har dere god nok utnyttelse av bod, skap? Kanskje hyller og kurvsystemer kan hjelpe dere? Uten at det tar opp plass i stue og soverom...

Skrevet

Nei. Hvorfor skal det være plettfritt til enhver tid? Det har jeg ikke tid til.

Gjest midia
Skrevet

På stue og kjøkken er det bestandig ryddig for jeg liker ikke rot der.

soverom derimot flyter litt.

Skrevet

Nei, hvorfor i himmelens navn skulle jeg ønske å ha det plettfritt?

Skrevet

har dere god nok utnyttelse av bod, skap? Kanskje hyller og kurvsystemer kan hjelpe dere? Uten at det tar opp plass i stue og soverom...

Vi har ikke noen bod desverre, bare et innebygd skap som fungerer som det, og det er proppet til randen. Vi har en sykkelbod, men der snør det inn noen ganger... :-)

Jeg har planer om et slags kurvsystem i klesskapet, som men jeg har ikke funnet noe som vil fungere ennå.

I stua mangler vi ekstra hylleplass til bøker, spill, to bærbare og en skiver. I tillegg har vi to høytalere som ikke er koblet til stereoanlegget fordi kjæresten ikke kan bestemme seg for hvor de skal henge.

Huff... når jeg skriver det ned, høres det enda verre ut.. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Rotete vanligvis, men nå er svigermor på besøk, så da er det strøkent :-) Hun er et funn!

Den var litt tvetydig...

Er det ryddig hos dere fordi svigermor rydder, eller fordi dere ni-rydder før hun kommer?

Gjest Elextra
Skrevet

Har aldri hatt ambisjoner om å ha det plettfritt, men pleier å ha det sånn noenlunde ryddig stuen og på kjøkkenet.

På soverom og i gangen flyter det litt.

Kunne generelt vært langt bedre til å utnytte lagringsplassen vi tross alt har i kjeller og på loft.

Skrevet

Nå er det i alle fall strøkent her, vi har vasket og ryddet i dag, deilig! Så nå kan jeg sitte foran PC'en mens min kjære vasker gulv! (Jeg har gjort unna min del for dagen altså!) :-)

Før vi satte i gang så det egentlig ikke ut...

Gjest Aimabel
Skrevet

Vi har ikke noen bod desverre, bare et innebygd skap som fungerer som det, og det er proppet til randen. Vi har en sykkelbod, men der snør det inn noen ganger... :-)

Jeg har planer om et slags kurvsystem i klesskapet, som men jeg har ikke funnet noe som vil fungere ennå.

I stua mangler vi ekstra hylleplass til bøker, spill, to bærbare og en skiver. I tillegg har vi to høytalere som ikke er koblet til stereoanlegget fordi kjæresten ikke kan bestemme seg for hvor de skal henge.

Huff... når jeg skriver det ned, høres det enda verre ut.. :-)

ikke bod!? ja, da skjønner jeg at dere sliter med oppbevaring. Vi har tre boder og alle er stappfulle.

Skrevet

ikke bod!? ja, da skjønner jeg at dere sliter med oppbevaring. Vi har tre boder og alle er stappfulle.

Jeg savner bod ja....

Skrevet

Nei, det klarer jeg ikke, vil jeg ikke, gidder jeg ikke.....!!

Ønsket er jo der, om et drømmehjem, med såpelukt og null kaniner under sofaen, - men vi er _definitivt_ ikke der, nei..

Ungenes rom ser stadig ut som et bombardert horehus, leker og tegneblyanter osv, kastet rundt på hele rommet. Huff og huff..

Men på kjøkkenet, stua og badet er det brukbart til en hver tid, faktisk. Mye takket være min excellente, ugifte mann! Han rydder veldig bra, men han bruker _aldri_ våt fille på bord, benk eller gulv. Det er visst min jobb.

Men kommer du hjem til meg en tirsdag ettermiddag, f.eks. vil du raskt se at dette er et hjem det bor 5 mennesker i, ja!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...