Prozak Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Dra damer på trekkspill? mulig det. Men trekkspill minner om min bestefar og hans bror som spilte. Sankthansaften uten de to, var ikke sankthans. Kjempekoselig selv for meg som lita jente ! På holmetur med bål, latter og musikk, ja det var tidere det. "Men trekkspill minner om min bestefar og hans bror som spilte." Som en av norges beste trekkspillere (som spiller alt fra jazz til samtidsmusikk - og gammeldans) sa: Det lider litt under at det er veldig lett å lære seg å spille på. Et godt eksempel på det er når man ser 16 middelaldrende menn som alle spiller "gammeldans", alle samme melodi og stemme. "..............................................." 0 Siter
amerikafareren Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvis det ikke gjør noe at de er over 50. Amerikafareren er hipp på to-rader tror jeg. Du er vel orientert;), men du tar feil jeg er ikke over 50;) 0 Siter
puttelull Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Det er vel heller hos deg evnen til å se sammenhenger ikke er helt...velutviklet. "Døh! Gittar er skikkeli' drittmussikk ass...jeg hater jan eggum ass!" "............................................." Ja, og så!? ;-) Dessuten _ergrer_ det meg at du bruker "-----------------" i hvert eneste innlegg du skriver!;-( Hvorfor gjør du det!? Jeg skjønner nemlig ikke sammenhengen... *drit og dra, hehe* 0 Siter
Prozak Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Ja, og så!? ;-) Dessuten _ergrer_ det meg at du bruker "-----------------" i hvert eneste innlegg du skriver!;-( Hvorfor gjør du det!? Jeg skjønner nemlig ikke sammenhengen... *drit og dra, hehe* Ergrer det deg? Se her: "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." Hvis jeg kan gjøre livet surt, eller ødelegge dagen for noen som henger seg opp i uvesentligheter de ikke har noe med å henge seg opp i, så har jeg gjort en meningsfull handling :-) "............................................................................................................................................................" 0 Siter
puttelull Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Ergrer det deg? Se her: "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." "..........................................." Hvis jeg kan gjøre livet surt, eller ødelegge dagen for noen som henger seg opp i uvesentligheter de ikke har noe med å henge seg opp i, så har jeg gjort en meningsfull handling :-) "............................................................................................................................................................" Ja, du gjør jammen mange meningsfylte ting (skriver innlegg) i ditt liv, Prozak! *'''''''''''''''''''''''''''''* 0 Siter
puttelull Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hvem faen var det? fanden sjøl? Nemlig! 0 Siter
Prozak Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Ja, du gjør jammen mange meningsfylte ting (skriver innlegg) i ditt liv, Prozak! *'''''''''''''''''''''''''''''* Jepp. Å skrive innlegg på internett er "det jeg gjør". Det er klart - det sier seg selv. Og hva du mener om meg er _veldig_ viktig for meg. Helt sant. Æresord. Jeg lover. "............................................" 0 Siter
puttelull Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Jepp. Å skrive innlegg på internett er "det jeg gjør". Det er klart - det sier seg selv. Og hva du mener om meg er _veldig_ viktig for meg. Helt sant. Æresord. Jeg lover. "............................................" *hahahaha* Du er faktisk den mest barnslige på hele DOL! Herse med andre, kan du, men tåler du samme mynt tilbake? -neppe... 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 *hahahaha* Du er faktisk den mest barnslige på hele DOL! Herse med andre, kan du, men tåler du samme mynt tilbake? -neppe... Tåler jeg ikke det? Hvor? :-) "......................................" 0 Siter
Gjest klart det Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Du er vel orientert;), men du tar feil jeg er ikke over 50;) Der var du, slagbjørn:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Bestemora mi liker veldig godt trekkspill-musikk. Hun er singel og! Frister det med en blind-date? 0 Siter
Gjest eldbjørn Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Bestemora mi liker veldig godt trekkspill-musikk. Hun er singel og! Frister det med en blind-date? Ligner hun på Sossen Krog? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Ligner hun på Sossen Krog? nei..hun er lav og har kort hår 0 Siter
Gjest eldbjørn Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 nei..hun er lav og har kort hår Søren, jeg fantaserer om Sossen Krog. 0 Siter
puttelull Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Trekkspill er prostatagenerasjonmusikk. Får si som Prozak så dypt sa det: Trekkspill er et instrument, ikke musikk... *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.