Gjest Rydderydderydde Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har startet en ryddeprosess som sikker t vi vare utpå våren. Fy søren så DEILIG. Jeg selger unna, gir bort og kaster. Så mange ting som bare samler støv, så mange klær vi aldri bruker..... Det er bare så deilig. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Deilig er det når du først er i gang, ja. Heldige du. Vi tok kjelleren fjor sommer, nå har vi to kryploft som står for tur - stappfulle av ting som kan gis bort eller kastes. Det er bare det å få gjort det ... *sukk* 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Kult! Sikkert godt å være i gang. Sånne ting har gjerne en tendens til å bli utsatt... Har du sett ekstrem opprydding på tv? Det var et inspirerende program. (dvs, vet ikke om det evt. fortsatt går.) 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Gjør det samme hver vår jeg og. Føles like deilig hver gang å få unna ting en ikke bruker lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.