Moraki Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg kommer til å måtte blokke en person fra MSN, og jeg er stygt redd for at vedkommende kommer til å skrive masse mail til meg i etterkant. Jeg vil ikke ha noe mail fra denne personen. Selv om jeg blokker på MSN, har jeg opplevd likevel å få tilsendt e-mail fra disse. Hvordan kan jeg blokke noen fra å sende meg e-mail? Jeg bruker hotmail, på Hotmail's side på nettet, hvis det har noe å si? 0 Siter
Moraki Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Jeg fant det. På options, og skrive inn adressen. 0 Siter
UndrendePåDetMeste Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Jeg fant det. På options, og skrive inn adressen. Det visste jeg ikke at gikk ann, så nå lærte jeg noe nytt her. Takk:) 0 Siter
Gjest sånn er det Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Det visste jeg ikke at gikk ann, så nå lærte jeg noe nytt her. Takk:) Det som skjer er at eposten havner rett i "slettede", altså, den kommer inn. Det beste er å slette på server. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.