Gå til innhold

Blir man "feitere" under mens?

Anbefalte innlegg

Gjest miliho
Skrevet

Jeg synes alltid klærne strammer sånn under perioden. Er det andre som har det sånn?

Skrevet

Jeg går opp ca 4 kilo før mensen. Ser ikke bra ut.. men kan ikke gjøre noe med det. Går jo vekk da.

Skrevet

Noen hovner opp og får mye vann i kroppen under mensen. Det er hormonelt.

Gjest ja det er vanlig
Skrevet

Jeg får bestandig vannansamling i kroppen før mensen. Har gjerne også treg mage i dagene før, den "løsner" gjerne med de første menssmertene.

Gjest miliho
Skrevet

Jeg går opp ca 4 kilo før mensen. Ser ikke bra ut.. men kan ikke gjøre noe med det. Går jo vekk da.

Er det før mensen? Jeg føler meg blubbete under mens. Særlig de første dagene.

Gjest pekka
Skrevet

Jeg går opp to ved mens. huff, men de "drar" igjen heldigvis :)

Skrevet

Ja før mensen. Når jeg får mensen er det akkurat som alt smelter sakte vekk. Spesielt magen står rett ut som jeg var gravid.. det forsvinner fort.

Skrevet

Føler meg alltid feit, stygg, oppblåst under mens

Gjest ikke sign
Skrevet

Jeg ble det når jeg hadde mens ja(går på Cerazette nå, så har nesten ikke mens lenger). Gikk opp ca. en kilo, men følte meg alltid skikkelig oppblåst og blubbete dagene før og de to første dagene av mensen. Nå slipper jeg heldigvis de plagene :o)

bugge -jenta
Skrevet

Noen mennesker kan få opptil tre-fire kilo vann i kroppen under menstruasjon, da strammer klærne lett. For de fleste er det dog ikke så ille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...