Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 I dag er en sånn dag som jeg kunne få lyst til å spørre dere om hva dere hadde til middag. Naturligvis for å kunne skryte litt. Vi hadde nemlig en av favorittene mine: Andebryst med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og en nydelig saus. Med en italiensk rødvin til. Flere som har hatt noe ekstra godt? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Rundstykker med ost og skinke. Uff, jeg orker ikke lage mat til meg selv når jeg er alene. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Her slo vi til med ungenes favoritt - TACO! Det er jo godt, da, så vi spiste oss stappmette alle sammen. ... skjønt, jeg forstår jo at det blir andre boller etter 1. mai! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Rundstykker med ost og skinke. Uff, jeg orker ikke lage mat til meg selv når jeg er alene. Jøss, da var det ikke bare meg! Men det er jo snadder også da, med krydder og rykende varmt fra mikro ovnen nam...også litt stekte poteter hadde vi 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jøss, da var det ikke bare meg! Men det er jo snadder også da, med krydder og rykende varmt fra mikro ovnen nam...også litt stekte poteter hadde vi Her er det ikke stekte poteter, men champignoner. Restemat... Tror jeg gumler noen cherrytomater til kvelds. Jeg elsker egentlig å lage skikkelig god mat, men det er ikke moro når det bare er meg selv til å nyte den. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Her slo vi til med ungenes favoritt - TACO! Det er jo godt, da, så vi spiste oss stappmette alle sammen. ... skjønt, jeg forstår jo at det blir andre boller etter 1. mai! Etter 1.mai blir det festmiddag på deg! Nå har jeg fått vite hva LID er også, så da er jeg et godt stykke videre i prossessen. Jeg har en sterk følelse av at jeg vil få den i morgen 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Rundstykker med ost og skinke. Uff, jeg orker ikke lage mat til meg selv når jeg er alene. Helt enig, man orker ikke å kokelere så veldig når man må nyte middagen alene. Men jeg håper at du har hatt en koselig lørdagskveld i ditt eget selskap 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Her er det ikke stekte poteter, men champignoner. Restemat... Tror jeg gumler noen cherrytomater til kvelds. Jeg elsker egentlig å lage skikkelig god mat, men det er ikke moro når det bare er meg selv til å nyte den. Det har jeg full forståelse for. Du får unne deg en bedre restaurant middag iblandt. Stell godt med deg selv 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Helt enig, man orker ikke å kokelere så veldig når man må nyte middagen alene. Men jeg håper at du har hatt en koselig lørdagskveld i ditt eget selskap Jada, det har jeg. Jeg er samboer med en sjømann, så jeg er ganske vant til det. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Det har jeg full forståelse for. Du får unne deg en bedre restaurant middag iblandt. Stell godt med deg selv Det skal jeg gjøre. Det med restaurantmiddagen var ingen dårlig idè. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jada, det har jeg. Jeg er samboer med en sjømann, så jeg er ganske vant til det. :-) Du får fortelle om den romantiske middagen dere koser dere med når han kommer tilbake :-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Det skal jeg gjøre. Det med restaurantmiddagen var ingen dårlig idè. :-) Så kan du sitte i restauranten som ei dronning og nyte servisen, det er deg vel unt. Ta med deg venner iblandt også, kjempekoselig!! 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Du får fortelle om den romantiske middagen dere koser dere med når han kommer tilbake :-) Det skal jeg gjøre! Og denne gangen skal han være hjemme en uke ekstra pga. påske. Jippi!!! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Så kan du sitte i restauranten som ei dronning og nyte servisen, det er deg vel unt. Ta med deg venner iblandt også, kjempekoselig!! Jeg gleder meg allerede :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Etter 1.mai blir det festmiddag på deg! Nå har jeg fått vite hva LID er også, så da er jeg et godt stykke videre i prossessen. Jeg har en sterk følelse av at jeg vil få den i morgen Kikket på Adopsjon jeg også, så nå skjønner jeg mye mer. *Kikker-med-skjeve-øyne-sørover* Formelig kjenner vinden ruske i håret...! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Det skal jeg gjøre! Og denne gangen skal han være hjemme en uke ekstra pga. påske. Jippi!!! :-) Så koselig, da :-) Det er ikke lenge til påske... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Kikket på Adopsjon jeg også, så nå skjønner jeg mye mer. *Kikker-med-skjeve-øyne-sørover* Formelig kjenner vinden ruske i håret...! "*Kikker-med-skjeve-øyne-sørover*" Ja, det har gått opp for meg at jeg får en kineser i familien ;-) Koselig det! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Vi hadde raclette og magen er fortsatt proppa :-) Som tilbehør til biff, kylling og grønnsaker hadde vi fløtegratinerte poteter, spaghetti med pesto og coscous med erter. Noe for enhver smak kan du si ;-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 "*Kikker-med-skjeve-øyne-sørover*" Ja, det har gått opp for meg at jeg får en kineser i familien ;-) Koselig det! Hi-hi... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.