Gå til innhold

Lørdagens middag.

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I dag er en sånn dag som jeg kunne få lyst til å spørre dere om hva dere hadde til middag.

Naturligvis for å kunne skryte litt. Vi hadde nemlig en av favorittene mine: Andebryst med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og en nydelig saus. Med en italiensk rødvin til.

Flere som har hatt noe ekstra godt?

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

10

• muriel

3

• mariaflyfly

2

• lililja

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Rundstykker med ost og skinke. Uff, jeg orker ikke lage mat til meg selv når jeg er alene.

Gjest Mom33
Skrevet

Her slo vi til med ungenes favoritt - TACO!

Det er jo godt, da, så vi spiste oss stappmette alle sammen.

... skjønt, jeg forstår jo at det blir andre boller etter 1. mai!

Gjest pekka
Skrevet

Rundstykker med ost og skinke. Uff, jeg orker ikke lage mat til meg selv når jeg er alene.

Jøss, da var det ikke bare meg! Men det er jo snadder også da, med krydder og rykende varmt fra mikro ovnen :) nam...også litt stekte poteter hadde vi :)

Skrevet

Jøss, da var det ikke bare meg! Men det er jo snadder også da, med krydder og rykende varmt fra mikro ovnen :) nam...også litt stekte poteter hadde vi :)

Her er det ikke stekte poteter, men champignoner. Restemat... Tror jeg gumler noen cherrytomater til kvelds.

Jeg elsker egentlig å lage skikkelig god mat, men det er ikke moro når det bare er meg selv til å nyte den.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Her slo vi til med ungenes favoritt - TACO!

Det er jo godt, da, så vi spiste oss stappmette alle sammen.

... skjønt, jeg forstår jo at det blir andre boller etter 1. mai!

Etter 1.mai blir det festmiddag på deg!

Nå har jeg fått vite hva LID er også, så da er jeg et godt stykke videre i prossessen. Jeg har en sterk følelse av at jeg vil få den i morgen :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Helt enig, man orker ikke å kokelere så veldig når man må nyte middagen alene.

Men jeg håper at du har hatt en koselig lørdagskveld i ditt eget selskap :)

Gjest pekka
Skrevet

Her er det ikke stekte poteter, men champignoner. Restemat... Tror jeg gumler noen cherrytomater til kvelds.

Jeg elsker egentlig å lage skikkelig god mat, men det er ikke moro når det bare er meg selv til å nyte den.

Det har jeg full forståelse for. Du får unne deg en bedre restaurant middag iblandt. Stell godt med deg selv ;)

Skrevet

Helt enig, man orker ikke å kokelere så veldig når man må nyte middagen alene.

Men jeg håper at du har hatt en koselig lørdagskveld i ditt eget selskap :)

Jada, det har jeg. Jeg er samboer med en sjømann, så jeg er ganske vant til det. :-)

Skrevet

Det har jeg full forståelse for. Du får unne deg en bedre restaurant middag iblandt. Stell godt med deg selv ;)

Det skal jeg gjøre. Det med restaurantmiddagen var ingen dårlig idè. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jada, det har jeg. Jeg er samboer med en sjømann, så jeg er ganske vant til det. :-)

Du får fortelle om den romantiske middagen dere koser dere med når han kommer tilbake :-)

Gjest pekka
Skrevet

Det skal jeg gjøre. Det med restaurantmiddagen var ingen dårlig idè. :-)

Så kan du sitte i restauranten som ei dronning og nyte servisen, det er deg vel unt. Ta med deg venner iblandt også, kjempekoselig!!

Skrevet

Du får fortelle om den romantiske middagen dere koser dere med når han kommer tilbake :-)

Det skal jeg gjøre! Og denne gangen skal han være hjemme en uke ekstra pga. påske. Jippi!!! :-)

Skrevet

Så kan du sitte i restauranten som ei dronning og nyte servisen, det er deg vel unt. Ta med deg venner iblandt også, kjempekoselig!!

Jeg gleder meg allerede :-)

Gjest Mom33
Skrevet

Etter 1.mai blir det festmiddag på deg!

Nå har jeg fått vite hva LID er også, så da er jeg et godt stykke videre i prossessen. Jeg har en sterk følelse av at jeg vil få den i morgen :)

Kikket på Adopsjon jeg også, så nå skjønner jeg mye mer.

*Kikker-med-skjeve-øyne-sørover*

Formelig kjenner vinden ruske i håret...!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det skal jeg gjøre! Og denne gangen skal han være hjemme en uke ekstra pga. påske. Jippi!!! :-)

Så koselig, da :-)

Det er ikke lenge til påske...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kikket på Adopsjon jeg også, så nå skjønner jeg mye mer.

*Kikker-med-skjeve-øyne-sørover*

Formelig kjenner vinden ruske i håret...!

"*Kikker-med-skjeve-øyne-sørover*"

Ja, det har gått opp for meg at jeg får en kineser i familien ;-)

Koselig det!

Gjest togli
Skrevet

Vi hadde raclette og magen er fortsatt proppa :-)

Som tilbehør til biff, kylling og grønnsaker hadde vi fløtegratinerte poteter, spaghetti med pesto og coscous med erter. Noe for enhver smak kan du si ;-)

Gjest Mom33
Skrevet

"*Kikker-med-skjeve-øyne-sørover*"

Ja, det har gått opp for meg at jeg får en kineser i familien ;-)

Koselig det!

Hi-hi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...