Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Vi hadde raclette og magen er fortsatt proppa :-) Som tilbehør til biff, kylling og grønnsaker hadde vi fløtegratinerte poteter, spaghetti med pesto og coscous med erter. Noe for enhver smak kan du si ;-) Det er visst fler som har kost seg :-) Rackletten har stått ubrukt noen måneder. Takk for tipset, det er på tide å blåse støv av den nå. :-) Selv om jeg foretrekker fondue, så er racklett en fin variasjon. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Vi hadde raclette og magen er fortsatt proppa :-) Som tilbehør til biff, kylling og grønnsaker hadde vi fløtegratinerte poteter, spaghetti med pesto og coscous med erter. Noe for enhver smak kan du si ;-) Raclette har jeg bare spist èn gang, men herregud så godt! Har forsøkt å ønske meg slik sett mange ganger, jeg, men skal det komme i hus må jeg nok kjøpe sjøl - og bruke det sjøl... Har en jobb å gjøre med ungene, gitt! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Det er visst fler som har kost seg :-) Rackletten har stått ubrukt noen måneder. Takk for tipset, det er på tide å blåse støv av den nå. :-) Selv om jeg foretrekker fondue, så er racklett en fin variasjon. Du høres ut som verdens beste adoptivmor! Sikle... 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 nja... kan ikke si det. Hadde spaghetti idag. Igår derimot hadde vi ovnsbakt laks med rømme og bakt potet. Var snadder 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 nja... kan ikke si det. Hadde spaghetti idag. Igår derimot hadde vi ovnsbakt laks med rømme og bakt potet. Var snadder "Igår derimot hadde vi ovnsbakt laks med rømme og bakt potet. Var snadder :)" Mmmm, kan jeg få besøke deg neste fredag? (Forutsatt at du serverer det samme, da.) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Du høres ut som verdens beste adoptivmor! Sikle... "Du høres ut som verdens beste adoptivmor!" Tusen takk :-) Jeg henter gjerne frem rackletten for din skyld! Men det er en rett som barna mine også koser seg med, så det anbefales. (Bare pass på at ikke de yngste brenner seg) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 "Du høres ut som verdens beste adoptivmor!" Tusen takk :-) Jeg henter gjerne frem rackletten for din skyld! Men det er en rett som barna mine også koser seg med, så det anbefales. (Bare pass på at ikke de yngste brenner seg) Og da er første bud å få et slik instrument inn i huset. Fatter egentlig ikke hvorfor gubben er så lunken. Når vi har fondue spiser han som en hest, utrolig nok, den syltynne mannen. Men raclette - nei takk. Fillegubbe. ;-) 0 Siter
muriel Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Japp. Vårruller fra frysedisken på Rema. Jeg er aleine hjemme, jobber som en gaaaal på en oppgave som skal vær levert i desember 2005, katta driver og føder både her og der. "Nagasaki Spring Rolls - fordi jeg fortjener det!" ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Næsj, mannen er borte, jeg var småsliten og det ble en kjapp middag: Makaroni og kjøttboller i saus fra boks Puke - men barna elsker det :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Japp. Vårruller fra frysedisken på Rema. Jeg er aleine hjemme, jobber som en gaaaal på en oppgave som skal vær levert i desember 2005, katta driver og føder både her og der. "Nagasaki Spring Rolls - fordi jeg fortjener det!" ;o) Katta føder både her og der? Hvor er det? :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Japp. Vårruller fra frysedisken på Rema. Jeg er aleine hjemme, jobber som en gaaaal på en oppgave som skal vær levert i desember 2005, katta driver og føder både her og der. "Nagasaki Spring Rolls - fordi jeg fortjener det!" ;o) Jeg syns at dere to skal slå dere sammen med Sofeline og ta den restaurant-middagen sammen! Var ikke det en kjempeidè? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Det er visst fler som har kost seg :-) Rackletten har stått ubrukt noen måneder. Takk for tipset, det er på tide å blåse støv av den nå. :-) Selv om jeg foretrekker fondue, så er racklett en fin variasjon. Det er lenge siden vi har brukt racletten også. Bruker den kanskje to-tre ganger i året... Fonduegryte ja...Er nok på tide jeg børster støv av vår ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Så koselig, da :-) Det er ikke lenge til påske... Nemlig :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Og da er første bud å få et slik instrument inn i huset. Fatter egentlig ikke hvorfor gubben er så lunken. Når vi har fondue spiser han som en hest, utrolig nok, den syltynne mannen. Men raclette - nei takk. Fillegubbe. ;-) "Fillegubbe." Nå, nå, husk at det er min fantastiske fremtidige svigersønn du snakker om! *Begynner så smått med litt oppdragelse* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Raclette har jeg bare spist èn gang, men herregud så godt! Har forsøkt å ønske meg slik sett mange ganger, jeg, men skal det komme i hus må jeg nok kjøpe sjøl - og bruke det sjøl... Har en jobb å gjøre med ungene, gitt! Jeg har verdens mest kresne unger! Iallefall mellomsten... Fordelen med raclette er at de selv fyller på det de vil av grønnsaker i "spadene". Agurk og tomat, samt hvitost, liker de iallefall.. Biffen var også god, men kyllingen gadd de ikke smake på. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har verdens mest kresne unger! Iallefall mellomsten... Fordelen med raclette er at de selv fyller på det de vil av grønnsaker i "spadene". Agurk og tomat, samt hvitost, liker de iallefall.. Biffen var også god, men kyllingen gadd de ikke smake på. Uttrykte meg dårlig: Mente at ungene må bli med og mase på den treige gubben min! Her i huset spiser ungene det utroligste, vi er ikke plaget av kresenhet i det heletatt. Tipper raclette ville gå ned på høykant hos dem. Men så var det den gubben, da... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 "Fillegubbe." Nå, nå, husk at det er min fantastiske fremtidige svigersønn du snakker om! *Begynner så smått med litt oppdragelse* _Litt_ fillegubbe...? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg syns at dere to skal slå dere sammen med Sofeline og ta den restaurant-middagen sammen! Var ikke det en kjempeidè? Ja, oss stakkars for tiden ensomme.. hehe.. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Ja, oss stakkars for tiden ensomme.. hehe.. :-) Jeg tror at dere tre vil storkose dere sammen 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 _Litt_ fillegubbe...? Det var et greit kompromiss :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.