Gå til innhold

Lørdagens middag.

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Uttrykte meg dårlig: Mente at ungene må bli med og mase på den treige gubben min!

Her i huset spiser ungene det utroligste, vi er ikke plaget av kresenhet i det heletatt. Tipper raclette ville gå ned på høykant hos dem.

Men så var det den gubben, da...

Aha :-)

Du får sette igang krokodilletårene og fortelle at ditt største ønske her i livet er noe du sannsynligvis aaaldri vil få oppleve. Gråt gjerne på skulderen hans om mulig, og fortell gråtkvalt og hikstende om ditt store ønske om racletteutstyr. Da bare MÅ han høre på deg altså!

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

10

• muriel

3

• mariaflyfly

2

• lililja

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33
Skrevet

Aha :-)

Du får sette igang krokodilletårene og fortelle at ditt største ønske her i livet er noe du sannsynligvis aaaldri vil få oppleve. Gråt gjerne på skulderen hans om mulig, og fortell gråtkvalt og hikstende om ditt store ønske om racletteutstyr. Da bare MÅ han høre på deg altså!

Hm....

Om jeg gjorde noe slikt, ville han vel heller ringe etter de folkene som har med seg ei stor, hvit skjorte med ekstra lange armer...

He-he.

Gjest togli
Skrevet

Hm....

Om jeg gjorde noe slikt, ville han vel heller ringe etter de folkene som har med seg ei stor, hvit skjorte med ekstra lange armer...

He-he.

Okei, du får moderere deg en smule da. Balansegang er viktig ;-)

Gjest Mom33
Skrevet

Okei, du får moderere deg en smule da. Balansegang er viktig ;-)

HELT klart!

Gjest Hanneline
Skrevet

"Igår derimot hadde vi ovnsbakt laks med rømme og bakt potet. Var snadder :)"

Mmmm, kan jeg få besøke deg neste fredag? (Forutsatt at du serverer det samme, da.)

*flirer* gjerne det, men vi var på resturant å spiste.

*hvisker: giftet meg nemlig igår*

Skrevet

Jeg syns at dere to skal slå dere sammen med Sofeline og ta den restaurant-middagen sammen!

Var ikke det en kjempeidè?

Det hadde vært noe :o)

Skrevet

Katta føder både her og der? Hvor er det? :-)

Vet ikke ennå. Hun trasker nå hit og dit, blør litt hist og her, jeg løper og tørker opp... kanskje hun leter etter en plass der jeg lar henne blø uforstyrret? :o)

Skrevet

Vet ikke ennå. Hun trasker nå hit og dit, blør litt hist og her, jeg løper og tørker opp... kanskje hun leter etter en plass der jeg lar henne blø uforstyrret? :o)

Da katten min fødte for noen år siden, ville den i hvertfall ikke være alene. Hun vekket moren min og var visstnok livredd, hadde allerede født den ene katten under en annen seng. Men det kan jo hende hun også vil være i fred. Hun har det nok vondt stakkar....

Skrevet

Vi hadde biff, fløtegratinerte poteter, en deilig sjampinjongsaus og grønnsaker. Pluss en deilig spansk rødvin.

Gjest sol etter regn
Skrevet

oi! Gratulerer!!! :))

Skrevet

Niesen min har vært hos meg i kveld, og overnatter, så måtte jo lage noe barnevennlig. Hun hadde lyst på tacos og da ble det det. Greit i grunnen, for på Ica maxi hadde de tilbud på old el paso varer idag (ta to like, betal for 1)... så jeg kjøpte jo dobbelt opp av alt. Så nå kan jeg ha masse tacos fremover... (som om jeg ikke har kåken proppa med mat fra før av, jeg er safe om det skulle bryte ut krig her, eller fugleinfluensaen tvinger oss til å bli innendørs)

Mista nikket
Skrevet

Gratulere :-)

Mary Poppins
Skrevet

Idag ble dte den beste kjøpe pizza'en som finnes!1 Den heter noe sånt som hot spice el noe i den durewn. Den er bedre enn noe annen pizza i verden - rett og slett :=)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var litt av en nyhet!

Gratulerer så mye!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Idag ble dte den beste kjøpe pizza'en som finnes!1 Den heter noe sånt som hot spice el noe i den durewn. Den er bedre enn noe annen pizza i verden - rett og slett :=)

Var du oppe så lenge i natt! Er ikke kulturukene over enda, eller har du bare funnet en ny anledning til å kose deg?

Men det høres veldig mye lurere ut med ferdig-pizza nattes tid enn taco. Nå unngikk du vel å utløse brannalarmen?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hvordan lager du andebryst? Og hvordan smaker det?

Det har jeg aldri smakt! Kanskje det kunne vært noe til helga..??

hare1365380455
Skrevet

Var du oppe så lenge i natt! Er ikke kulturukene over enda, eller har du bare funnet en ny anledning til å kose deg?

Men det høres veldig mye lurere ut med ferdig-pizza nattes tid enn taco. Nå unngikk du vel å utløse brannalarmen?

*knis*

Gjest lille rosinen
Skrevet

Da katten min fødte for noen år siden, ville den i hvertfall ikke være alene. Hun vekket moren min og var visstnok livredd, hadde allerede født den ene katten under en annen seng. Men det kan jo hende hun også vil være i fred. Hun har det nok vondt stakkar....

Hvordan har kattefødselen godt i natt?

Vi visste alltid at katten hadde født når den ble "borte". Da var det bare å begynne å lete i krinker, kroker, kurver og skap. Da hadde hun laget et "rede" for ungene sine, gjerne hvor det var noen myke pledd eller klær eller noe slikt..

Gjest lille rosinen
Skrevet

Den hørte jeg!

GRATULERER!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...