Gå til innhold

Dette er en tråd for oss som HATER å gå på ski

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig! Sol + sne + kulde = miserabel, psykotisk meg som gjemmer meg bak gardinene til det går over...

Sola elsker jeg! Trekker heller gardinene til siden da! Kulden og snøen hater jeg..

Gjest staedtler
Skrevet

En gjeng med pyser og pingler som svarer i denne tråden. Langrenn er konge.

Skrevet

Sola elsker jeg! Trekker heller gardinene til siden da! Kulden og snøen hater jeg..

Ja, det er kombinasjonen med sne jeg ikke liker...minner bare om påske og ski, også er jeg følsom for sterkt lys. :)

Gjest berlitz
Skrevet

Jeg har ski. Og skisko!! Kjøpte dem for noen år siden, uvisst av hvilken grunn.

Jeg har brukt dem to ganger, og lånt dem bort to ganger. Og for to år siden flytta jeg, og glemte skiene. DET oppdaga jeg for noen uker siden.

Jeg trengte dem for å låne dem bort igjen :o)

*LOL*

Gjest berlitz
Skrevet

En gjeng med pyser og pingler som svarer i denne tråden. Langrenn er konge.

Og her fikk vi sannelig et eksemplar av en fordømmende dyslektiker inn i tråden. Denne tråden var IKKE til de som likte å gå på ski! Men tøff og upinglete som du er, måtte du bryske deg litt???

Skrevet

Jeg "glemte igjen" langrennsskia i kjelleren da jeg flytta for 13 år siden.... har ikke savna dem ennå ;)

Gjest staedtler
Skrevet

Og her fikk vi sannelig et eksemplar av en fordømmende dyslektiker inn i tråden. Denne tråden var IKKE til de som likte å gå på ski! Men tøff og upinglete som du er, måtte du bryske deg litt???

Ja, du har forstått det. Not.

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg er mest for after ski ....! Bortsett fra det er meg mest interessert i sol og varme.

Skrevet

Jeg har gått to ganger på ski siden jeg var 14, og nå er jeg 39. Jeg synes det er kjedelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...