Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan forklare meg hvordan de ser ut? (gjerne link med bilde-har lett, men finner ikke)

Jeg har hørt at det er tynne røde streker som blir hvite etter graviditeten. Men jeg så en ung jente som viste frem strekkmerkene sine i en dokumentar på TV, og de så helt annerledes ut (som om huden hadde sprukket).

*nysgjerrig, nysgjerrig*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224236-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-strekkmerker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mom33

Jepp, mine så ut som om huden liksom hadde glidd ut med jevne mellomrom. Hvite (eller i alle fall veldig bleke mot min ellers så brune mage) breie striper nedover magen, fra navlen og langt ned.

Det som er en trøst, da, er at de blir mer og mer usynlige etterhvert. Eller kanskje det bare er på min mage, der 3 keisersnitt i forskjellige varianter dominerer?

Jepp, mine så ut som om huden liksom hadde glidd ut med jevne mellomrom. Hvite (eller i alle fall veldig bleke mot min ellers så brune mage) breie striper nedover magen, fra navlen og langt ned.

Det som er en trøst, da, er at de blir mer og mer usynlige etterhvert. Eller kanskje det bare er på min mage, der 3 keisersnitt i forskjellige varianter dominerer?

Det høres ut som de strekkmerkene jeg så på TV.

Annonse

Gjest Mom33

Jeg er ikke gravid, men planlegger å bli det snart... :-)

*forberede seg, forberede seg* :-)

Hm, den onde ånden som føk forbi er forsvunnet, så jeg skal ikke fortelle det. Ikke nå.

Gi meg et hint når du er "ferdig gravert", så skal jeg vurdere det.

;-)

Annonse

Gjest linjer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...