Gå til innhold

FU: Pålegg på knekkebrød

Anbefalte innlegg

Gjest Sulten og fantasiløs
Skrevet

Hva spiser dere på knekkebrødet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brunost og hvitost er vanligst, fungerer på alle knekkebrød. Men på de hvite (wasa frukost) er det utrolig godt med bønnepostei, agurk og majones (før spiste jeg dette med leverpostei, det blir omtrent det samme)

Skrevet

Makrell i tomat med agurk på, lett norvegia med paprika, skinke med basilikum... osv.

Skrevet

Brunost, gulost, leverpostei. Pynter med agurk, karse, paprika, purre alt etter som.

Gjest Marres
Skrevet

Italiensk salat og noen agrurkskiver. Nydelig :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg syns det er vanvittig godt med trønderfår og majones. Kan spise meg forderva på det.

Skrevet

Jeg syns det er vanvittig godt med trønderfår og majones. Kan spise meg forderva på det.

Eg likar veldig godt brunost på knekkebrød :-))

Skrevet

Nei, du må prøve fårepølse og slangeagurk ;o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nei, du må prøve fårepølse og slangeagurk ;o)

Nei, nei nei, trønderfår og majones! mmmmmmmmmm....

Skrevet

Nei, nei nei, trønderfår og majones! mmmmmmmmmm....

LOL, jeg får teste det neste gang da men da får du prøve med slangeagurk. Kanskje alle tre tingene smaker enda bedre :o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

LOL, jeg får teste det neste gang da men da får du prøve med slangeagurk. Kanskje alle tre tingene smaker enda bedre :o)

Ja, jeg skal prøve;o)

Skrevet

Raudost, kvitost, baconost, svartpølse er mine favoritter på knekkis'en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...