Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, og jeg skal tidlig opp i morgen som så blir enda tidligere. Æsj....

Skrevet

Takk for påminnelsen. Det hadde jeg helt glemt.

Skrevet

hva er klokkewn nå'0?

Hehe, MP. Bare husk på at når du har stått opp så stiller du klokka en time fram.

Tenker vi sier det sånn, jeg. ;-)

Ha en strålende dag!

Skrevet

hva er klokkewn nå'0?

Oppe så sent?....eller tidlig kanskje.

Tror det er best at du stiller klokken litt senere på dagen. Jeg tror nok at det blir en uovervinnelig oppgave nå:-)

Husk å stille mb også da:-)

Skrevet

PC'n min stilte inn til sommertid helt av seg selv! Visste ikke at det var lagt inn, jeg.

hare1365380455
Skrevet

PC'n min stilte inn til sommertid helt av seg selv! Visste ikke at det var lagt inn, jeg.

Det gjorde min også! :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg husket det! Men du så trøtt jeg er.... Og nå skal jeg snart på jobb også.*gjesper*

Skrevet

Se under Kontrollpanel - Tid og dato :-)

Ikke noe skumle greier... :-)

Mary Poppins
Skrevet

Oppe så sent?....eller tidlig kanskje.

Tror det er best at du stiller klokken litt senere på dagen. Jeg tror nok at det blir en uovervinnelig oppgave nå:-)

Husk å stille mb også da:-)

Hehe jeg hadde selvfølgelig glemt å stille mobilen så plutselig banket det på døren her mens jeg fortsatt lå i sengen. Jeg hadde nemlig en avtale men trodde at jeg hadde en time på meg. Litt flaut ;)

Skrevet

Hehe jeg hadde selvfølgelig glemt å stille mobilen så plutselig banket det på døren her mens jeg fortsatt lå i sengen. Jeg hadde nemlig en avtale men trodde at jeg hadde en time på meg. Litt flaut ;)

Synd det ikke var jeg som banket på:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...