Gå til innhold

sminke

Anbefalte innlegg

Gjest sminkedama
Skrevet

hei!

jeg har ikke så veldig mye peiling på sminke, men ønsker å kjøpe noe som gir en jevn farge i ansiktet, og som skjuler div røde prikker/områder etc i huden.

hva er det jeg må kjøpe da? foundation og pudder..? eller har det et annet spesielt navn?

Ilovenewyork
Skrevet

Du kan jo kjøpe både dekkstift og foundation,da vil det dekke det du trenger.

Mrs. Wallace
Skrevet

Kanebos "Cream finish" dekker over uregelmessigheter i huden helt fantastisk. Ser naturlig ut og er lett å smøre ut.

Gjest sirikat
Skrevet

Kjøp en dekktusj, feks fra Kanebo eller YSL.

Personlig synes jeg foundation fra Kanebo er ALTFOR dekkende.. Særlig nå som det går mot lysere tider ville jeg ikke brukt noe slikt. Foundation dekker riktignok rødhet/kviser, men det ser ofte ikke naturlig ut i dagslys.

Hva med farget dagkrem? Litt farge, uten å bli som en maske.

Gjest togli
Skrevet

"Perfect concealer" fra Kanebo er kjempefin for å dekke over eventuelle ujevnheter i huden. Når du skal velge concealer er det lurt at du velger en som er bittelitt lysere enn din egen hudfarge. Da får den bedre dekkevne og den ser mer naturlig ut.

"Total finish" (Kanebo) er et slags pudder som du kan legge oppå concealeren om du føler du trenger det.

Her er en link til Kaneboprodukter:

http://www.kanebo.no/main.htm

Når det gjelder eyeliner, rouge, øyenskygge, mascara, leppestift etc. kjøper jeg vanligvis bare billige merker. Det er bedre å legge litt penger i underlaget for resten av makeupen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...