Gjest Mor med lite penger Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 jeg vil ha nytt mobil abn. Trenger det bare av og til i helger, da jeg skal la ungen overnatte andre steder, og hun skal få ha gamle mobilen min med seg. Kontantkort vil være greit, eller noe annet billigst mulig. Hva er billigst? Startpakke må også være billigst mulig. 0 Siter
Soria Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Chess har startpakke til 149,- Da er 100 kroner ringetid. 0 Siter
flowy Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvis du ikke trenger ny telefon, så er dette det absolutt beste. www.talkmore.no. Veldig god kvalitet. Aldri noe tull. 0 Siter
Excelsion Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvis du ikke trenger ny telefon, så er dette det absolutt beste. www.talkmore.no. Veldig god kvalitet. Aldri noe tull. Talkmore har innført minimumsbetaling på 39,- i mnd. Dermed er det gjerne ikke så attraktivt for folk som nesten ikke bruker telefonen. 0 Siter
Gjest jbv Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvis du bruker den svært nyttige siden www.telepriser.no (fra post og teletilsynet) vil du se at Noextras.net nå er det billigste å ringe med. Fra siden: gunstig samtalepris på mobiltelefoni, kun 69 øre minuttet for samtaler (oppstartpris 59 øre/samtale) og 40 øre pr SMS. Vi har ingen tilknytningsavgift, ingen bindingstider, ingen abonnementsavgifter og ingen gebyrer ved oppsigelse." som du ser er det gratis å etablere! Har det ikke selv (bruker mobyson), men kjenner flere som gjør. 0 Siter
Gjest slik gjorde vi det Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Er ikke så inne i alle mulige varianter, men til barns meget sporadiske bruk har vi valgt kontantkort fra Netcom MEN vi har fylt opp kortet over internett. Dermed får vi samtalepriser som ved YoungTalk-abonnement (dvs kr 1,99 pr minutt og kr 0,69 for sms). Ulempen med kontantkort er at samtaleprisen oftest er dyrere enn ved faste periodeabonnement, men fordelen er at alt er forhåndsbetalt og at man ikke har bundet seg til noen fremtidig ordning. 0 Siter
flowy Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Talkmore har innført minimumsbetaling på 39,- i mnd. Dermed er det gjerne ikke så attraktivt for folk som nesten ikke bruker telefonen. Nei, for det er kun hvis du er passiv bruker. Dvs: du må bruke mer enn 10 kr mnd, og det skal vel de fleste få til. 0 Siter
Tralla Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvis du bruker den svært nyttige siden www.telepriser.no (fra post og teletilsynet) vil du se at Noextras.net nå er det billigste å ringe med. Fra siden: gunstig samtalepris på mobiltelefoni, kun 69 øre minuttet for samtaler (oppstartpris 59 øre/samtale) og 40 øre pr SMS. Vi har ingen tilknytningsavgift, ingen bindingstider, ingen abonnementsavgifter og ingen gebyrer ved oppsigelse." som du ser er det gratis å etablere! Har det ikke selv (bruker mobyson), men kjenner flere som gjør. Jeg har noextras.net og det er suverent. Billigst å bruke, og greit å fylle opp kontoen på forhånd. 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Det som er det aller billigste abonnementet i landet er noe som heter Noextras. Gå inn på www.noextras.net og kikk der. Jeg har det selv og er meget fornøyd. 40 øre pr sms, og 69 øre pr ringeminutt. Dessuten er det ingen bindingstid, ingen mnds-avgift og du kan melde deg ut akkurat når du vil. Det er også gratis å melde seg inn. Jeg kunne ALDRI tenkt meg å gå tilbake til hverken telenor eller netcom. Jeg klarer jo nesten ikke bruke opp pengene på kontantkortet mitt nå for tiden siden de har de aller laveste prisene. Her på denne linken kan du sjekke at de ER landets billigste: http://www.telepriser.no/selectCalc.do;jsessionid=0aff000dcea05cf238cf9014226bf01a50960ab85e0.q7eHpQ5Na38IpRbG-A9vqQjAml9H-ATzr3CNaN0Qcybtah0IaxiP-x0IahaIah0KbAeRbgSLa35vmk8Rch0KawSHc30Ka2bvqPXHokfOokjM-B1O-kXvqN0M-AXNp2TwmlbznA5MpgTInlexbhePbxiNbxyN8Oexj6jGnl1MolbzqzXQawSL8QfznA5Pp7ftolbGmkTy?calctype=MOBIL 0 Siter
Gjest michalea Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Er ikke så inne i alle mulige varianter, men til barns meget sporadiske bruk har vi valgt kontantkort fra Netcom MEN vi har fylt opp kortet over internett. Dermed får vi samtalepriser som ved YoungTalk-abonnement (dvs kr 1,99 pr minutt og kr 0,69 for sms). Ulempen med kontantkort er at samtaleprisen oftest er dyrere enn ved faste periodeabonnement, men fordelen er at alt er forhåndsbetalt og at man ikke har bundet seg til noen fremtidig ordning. Young talk er jo kjempedyrt. Det finnes andre kontantkort som er billigere. 0 Siter
Gjest slik gjorde vi det Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Young talk er jo kjempedyrt. Det finnes andre kontantkort som er billigere. Det betviles absolutt ikke. Men dette funker fint for oss med den meget begrensede bruken. Det er grenser for hvor kostnadssvarende det er å benytte massevis av tid på å finne de aller billigste produktene. I dette tilfellet hadde vi et sim-kort fra før på nettopp netcom kontant, og da var det greit å lade opp det over internett og dermed få en fullstendig akseptabel minuttpris. Det er vel kanskje ringt/sendt sms for under 10 kr siste måned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.