Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly26

Da jeg stod opp i dag var hele truseinnlegget fullt av brunt blod og litt i trusen også.Da var kl.ca. 10.45.Ringte føden og der fikk jeg beskjed om at det antakelig var tegningsblødning.Skulle se an utover dagen.Det kommer noe brunt blod enda.Kjenner ingen direkte tegn til rier,men bitte bitte litt murringer av og til..Kan fødselen starte innen noen dager da??

Har termin 11.april..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224272-tegningsbl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolly26

Jeg opplevde akkurat det samme. Både de på føden jeg snakket med og jeg trodde noe skulle skje snart. 22 dager senere ble jeg igangsatt...

Åh,nei..Jeg som håpet det ville skje noe de nærmeste dagene,men det kan jo være individuelt.

Snakket med ei venninne og hun blødde slik i tre dager før fødselen,og det har jeg fått inntrykk av det jeg har funnet på nettet også.Det samme gjaldt min mor også..

Ja,ja,jeg får leve i håpet..

Har født før,men har glemt og så var det ikke slik med de 2 andre..(nr.2 kom 1 uke før termin,så i dette tilfelle havner jeg da på 4. april..)

Annonse

Gjest Dolly26

Får håpe at det skjer noe snart!!! (Kan det ha vært slimproppen som gikk?)

Det er det faktisk en del som har sagt at det kan ha vært det,men med nr.1 så var den ikke slik av utseende,så jeg bare venter og håper at det skjer noe rundt svingen snart:)

Har drevet hardt med husarbeid i dag og håper det gir utslag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...