Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 21 år som har vært sammen med kjæresten min i snart 3 mnd. Jeg er kjempe glad i henne og føler at hun er den beste dama jeg noen gang har møtt. jeg er ikke jomfru men det er stund siden jeg har hatt sex og det var med min forrige kjæreste som ikke var jomfru da vi ble sammen. Har mye sterkere følelser for min nåværende kjæreste og vil at samlivet oss i mellom skal fungere bra. Hun er jomfru og jeg er hennes første ordentlige kjæreste. Vi har prøvd å hatt sex en god del ganger uten å få det til og det begynner å bli frustrerende for oss begge. Første gangen vi skulle prøve hadde vi dårlig tid og min venn som jeg deler bolig med kom hjem så det funket rett og slett ikke. Hver gang vi har prøvd senere har det enten vært slik at kun den ene er klar og den andre ikke og vi er redde for at problemet blir større for hver gang vi prøver å ikke får det til. Jeg lurer også på om jeg stresser for mye slik at ereksjonen min ikke blir fullstendig og av den grunn ikke får penis inn i henne. Vet snart ikke hva vi skal gjøre. Jeg synes jo hun er kjempevakker og vil gjerne at sexen også skal fungere. Vi tror begge at dersom det går én gang, vil det også gå senere. Redselen for at det ikke går blir jo bare større for hver gang vi prøver når det ikke har gått tidligere. trenger hjelp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224274-f%C3%B8rstegangsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tiden til hjelp. :o) Sørg for at dere er alene hele kvelden og natten med. Ikke legg opp til at samleie skal bli resultatet, men kos mye med hverandre. Stryk og kos med hverandres kropper, bruk finger og tunge og utforsk! Ikke prøv dere på samleie før dere virkelig er klare begge to, både fysisk og psykisk.

Og husk prevensjon!

• 2 uker senere...
Gro Isachsen, Sexolog

Første gang er ikke alltid så romantisk og sjelsettende som de hadde håpet.

Det er helt vanlig å ha startproblemer, noen ganger på grunn av en ekstra seig jomfruhinne. Det hender til og med det må et lite kriurgisk inngrep til under lokalbedøvelse hos en lege for at første gang skal bli mulig å gjennomføre. Men prøv først uten at dere stresser for mye. Bruk god tid og forsikre dere om at hun er våt før dere prøver.

Noen synes det enkleste er at hun selv er den som fjerner jomfruhinna med fingrene. Da har hun full kontroll og kan gå fram på en trygg måte for henne. Mye glidemiddel kan gjøre "operasjonen" enklere, men en slik måte å gjøre det på er selvsagt svært lite romantisk.

Det kan også være en løsning om du bruker fingrene og tøyer ut jomfruhinna, som en del av et forspill.

Uansett hvilken løsning dere velger, håper jeg hun får en forsiktig og god start på denne delen av hennes sexliv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...