Gå til innhold

Liv Grete Poiree...

Anbefalte innlegg

Gjest sol etter regn
Skrevet

Greit nok at hun skal slutte, det er synd det. Men det er da måte på til suppete avskjed på tv'n??! Kavalkade med Liv Gretes skihistorie, med musikk som "Adjø" med Teigen/Skorgan og "Glory of love"... Hjelp!

Var det slik da Bjørn Dæhlie, Vegard Ulvang osv. la opp? Mener ikke å huske at det var slikt styr rundt deres avgang? Syns dette blir veldig overdrevent. Hva mener dere?

Skrevet

Enig med deg! Fullstendig ute av proporsjoner.

Men jeg er generelt skeptisk til sport og all persondyrkelsen og viraken rundt disse utøverne, så det farger mitt syn.

Skrevet

En stor idretsskvinne fortjener en slik avskjed. Tenk på hvor mange timer med spenning hun har gitt oss gjennom tidene.

Jeg husker Nils Arne Eggens avskjed på Lerkendal jeg. Ikke snau den heller, og han var "bare" trener.

Gjest H.Toresen
Skrevet

En stor idretsskvinne fortjener en slik avskjed. Tenk på hvor mange timer med spenning hun har gitt oss gjennom tidene.

Jeg husker Nils Arne Eggens avskjed på Lerkendal jeg. Ikke snau den heller, og han var "bare" trener.

Fotballsuportere er generelt sprengt i huet da.

Gjengtullinger.

Gjest sol etter regn
Skrevet

jo, men hvorfor "bare" henne? Hvor er fanfarene når de andre slutter, og vemodige sanger til kavalkadene..? ;)

Har ikke sett det med de andre, har mer inntrykk av at det har vært kommentarer ala "huff, det var leit at du legger opp, men takk for en strålende innsats og mange fabelaktige skiopplevelser"...

Gjest H.Toresen
Skrevet

jo, men hvorfor "bare" henne? Hvor er fanfarene når de andre slutter, og vemodige sanger til kavalkadene..? ;)

Har ikke sett det med de andre, har mer inntrykk av at det har vært kommentarer ala "huff, det var leit at du legger opp, men takk for en strålende innsats og mange fabelaktige skiopplevelser"...

Hun er jo en flott og sprudlende kvinne da. Og etter som det er menn som sysler med slike tilstelninger så...

Skrevet

Det var nok slik når de andre avsluttet også. Finken ga seg jo nettopp, det var slik med han også.

Skrevet

Fordi hun er den peneste av idrettsfolkene som har lagt opp i det siste. Eller...hun deler vel den førsteplassen med kari traa, da. :-)

"..........................................."

Skrevet

En av årsakene er nok at hun avslutter karrieren sin i Holmenkollen. Det blir litt ekstra pressestyr da uansett.

Så er hun jo veldig blid og sjarmerende i tillegg til å være dyktig. Hun har alltid vært blid og hyggelig mot pressen, en av de mest populære intervjuobjektene.

Jeg ble en smule rørt selv av all den mimringen på fjernsynet :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

En av årsakene er nok at hun avslutter karrieren sin i Holmenkollen. Det blir litt ekstra pressestyr da uansett.

Så er hun jo veldig blid og sjarmerende i tillegg til å være dyktig. Hun har alltid vært blid og hyggelig mot pressen, en av de mest populære intervjuobjektene.

Jeg ble en smule rørt selv av all den mimringen på fjernsynet :)

Jeg er helt enig i at hun er blid og sjarmerende. At hun virker som en gledesspreder osv. Men, ja.. kan ikke fri meg helt for tanken at det var litt urettferdig ovf. alle andre toppidrettsutøvere som har lagt opp, som ikke har fått samme avskjed.

Så intervju med toppidrettssjefen (?), som fikk spm. om hvordan det ville bli når som hun skulle slutte, hvor han sa noe sånn som at det ville jo naturligvis bli trist - men at det var en del av det. Toppidrettsutøvere har en tilmålt karriere, og legger opp før eller siden, og så kommer det nye etter.. ;)

Skrevet

Fordi hun er den peneste av idrettsfolkene som har lagt opp i det siste. Eller...hun deler vel den førsteplassen med kari traa, da. :-)

"..........................................."

Det var søstera Ann Helen som ble kåret til den vakreste utøveren i et VM.

Skrevet

Det var nok slik når de andre avsluttet også. Finken ga seg jo nettopp, det var slik med han også.

Det er nok noen år siden Finken ga seg. Du tenker knskje på Lasse kjus?

Skrevet

Det er nok noen år siden Finken ga seg. Du tenker knskje på Lasse kjus?

Ja, du har helt rett... :o)

Ingen sports idiot, hehe

Gjest berlitz
Skrevet

Liv Grete har fortjent dette. Om andre som også har fortjent dette, men ikke fått denne avskjeden, er jo ikke det noe argument for at Liv Grete ikke skal få en verdig avskjed.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...