lonelyP Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har faktisk hatt min første positive opplevelse med nettdating... tro det eller ei. Helt til nå. For ca. 4 uker siden dumpet det inn en melding fra en fyr som vekket nysgjerrigheten min. Så jeg svarte. Og etter en uke eller to med litt mailing frem og tilbake fant vi ut at vi burde treffes, bare for å se hvem vi tastet med. Vi hadde et kjempehyggelig møte på kafe, ble sittende i 3-4 timer å prate. Han sa selv at vi måtte holde kontakten... på eget initiativ til og med. Jeg var storfornøyd. Siden har det vært litt meldinger frem og tilbake og alt var fryd og gammen. Det ble avtalt at vi skulle på rusletur på fredag. Fredagen kom og jeg sendte et par meldinger om vi skulle treffes for rusletur. Da det etter andre meldingen ikke kom noe svar tok jeg meg en tur alene, jeg er ikke typen til å sitte foran telefonen og vente på en fyr. Vel, siden har jeg ikke hørt noenting fra ham. Har vridd hjernen for å prøve å finne ut hva det kunne være som var galt. Sendte han en melding idag og spørte.... ikke noe svar. Han er nå slettet fra telefonen, maser ikke mer. Men jeg sitter igjen og lurer på hva som skjedde? Fatter ikke helt hva som gjør at gutta ikke har interresse for meg og det forstår ikke venninnene mine heller. Jeg har ikke mast og ikke vært for pågående og ikke hatt eller vist for mye følelser. Men jeg har vært imøtekommende og syntes han var en interresant person, jeg har småflørtet litt. Spurte jeg for lite om datteren hans? Burde jeg løyet og sagt nei når han spurte meg direkte om jeg ville ha barn? Jeg vil så gjerne vite hva som er galt. Frustrerende! Er det noen som har noen trøstende ord. Sitter ikke å gråter for dette, men blir litt lei meg og lurer på når det skal gå min vei. Mister litt motet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224290-hva-skjedde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg liker å være singel--- Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 gutter er ikke lett å forstå seg på...... Du treffer sikkert en kjekkas snart du og. Bare ikke stress med det. Nyt den tiden du er singel så dukker det nok opp en før du aner ord av det.MEn som sagt IKKE STRESS Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224290-hva-skjedde/#findComment-1682391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelyP Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 gutter er ikke lett å forstå seg på...... Du treffer sikkert en kjekkas snart du og. Bare ikke stress med det. Nyt den tiden du er singel så dukker det nok opp en før du aner ord av det.MEn som sagt IKKE STRESS Lykke til. Føler ikke selv jeg stresser med det, heldigvis.Gjorde det en stund, men man blir lei av det også. Blir først stresset når venninner tar opp problemstillingen for jeg kan ikke uttrykke hva jeg tenker uten at alle mener at alt jeg gjør er feil, uansett hva det er. Det kan da umulig være riktig? Jeg har mange baller i luften, sitter fryktelig lite hjemme. Har mye interressant å fortelle. Er kanskje litt vanskelig å komme innpå til tider, litt sjenert, men han her fyren følte jeg krøp ganske raskt under huden på meg. Han var lett å prate med og ærlig, noe jeg setter høyt. Jeg skjønner ingenting akkurat nå. Han fant vel noe bedre å ta seg til. Heldig du som liker å være singel. Min klokke har tikket ganske lenge nå, så det er kanskje ikke så rart jeg vil noe annet enn å våkne alene hver dag. Takker for trøstende ord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224290-hva-skjedde/#findComment-1682668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg liker å være singel--- Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Føler ikke selv jeg stresser med det, heldigvis.Gjorde det en stund, men man blir lei av det også. Blir først stresset når venninner tar opp problemstillingen for jeg kan ikke uttrykke hva jeg tenker uten at alle mener at alt jeg gjør er feil, uansett hva det er. Det kan da umulig være riktig? Jeg har mange baller i luften, sitter fryktelig lite hjemme. Har mye interressant å fortelle. Er kanskje litt vanskelig å komme innpå til tider, litt sjenert, men han her fyren følte jeg krøp ganske raskt under huden på meg. Han var lett å prate med og ærlig, noe jeg setter høyt. Jeg skjønner ingenting akkurat nå. Han fant vel noe bedre å ta seg til. Heldig du som liker å være singel. Min klokke har tikket ganske lenge nå, så det er kanskje ikke så rart jeg vil noe annet enn å våkne alene hver dag. Takker for trøstende ord. hei igjen... Synes det er utrolig dårllig av vennene dine at de ikke støtter der mer enn som så. Venner er jo til får å være der både i vansklige situasjoner og gledelige. Jeg er selv ute med en gutt nå,men når jeg først er ute med en så tenker jeg faktisk på hvor godt det er å være singel......! Nå går vi mot sommer og vår og da hører jeg stadig folk si ...."jeg skulle ønske jeg var singel" Jeg vet jo ikke noe om deg så det er jo vanskelig for meg å gi deg råd.Men så lenge enn er seg selv så kommer enn lengst med det....... Om enn er blond eller brunette eller noe annet så betyr ikke det så mye bare du er deg selv. Vær blid og fornøyd så legger nok guttene merke til deg..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224290-hva-skjedde/#findComment-1683585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.