Gå til innhold

blir så lei av meg selv når det gjelder gutter

Anbefalte innlegg

Gjest gutte trøtt jente

Har vært ute med en gutt noen ganger nå. Likte gutten veldig godt på de første datene,men i går føltes alt så annerledes.

Jeg liker gutten godt. Han er kjempe snill og kjekk og alt det der,men jeg stiller så store krav til de guttene jeg treffer så jeg klare alltid og finne små "feil" ved de. Jeg vil jo ikke finne det,men det kommer som regel av seg selv.

Gutten har ikke verdens beste klesstil heller så det kan være at det er noe av grunnen til at jeg er så i tvil. Kan vel ikke si at han må gå i butikken og kjøpe seg nye klær heller akkurat eller hva??

Jeg er så opptatt av utseende og det irriterer meg veldig.

Jeg jobber litt som modell og får hele tiden høre at enn må ta seg så godt ut som mulig hele tiden nesten uansett hva enn skal gjøre.

Synes det er så kjedlig når det påvirker så mye av livet mitt også når jeg treffer gutter som jeg liker.....

Fortsetter under...

Gjest staedtler

KAnskje du bare skal være singel? Når du har slike krav til en evt partner, ja da har du det kanskje best alene i dine egen lille perfekte verden?

Hun gir uttrykk for at hun ser problemet selv, hva er vitsen med å møte hennes ønske om innspill på den måten?

Gjest abrahamsen

Hun gir uttrykk for at hun ser problemet selv, hva er vitsen med å møte hennes ønske om innspill på den måten?

Hva skalman svare da? Hun er klar over problemet sitt og vet vel egentlig hva hun må gjøre. Greier hun ikke senke kravene til sine partnere når det gjelder utseende, ja da har hun det kanskje best alene?

Gjest staedtler

Hva skalman svare da? Hun er klar over problemet sitt og vet vel egentlig hva hun må gjøre. Greier hun ikke senke kravene til sine partnere når det gjelder utseende, ja da har hun det kanskje best alene?

"Greier hun ikke senke kravene til sine partnere når det gjelder utseende, ja da har hun det kanskje best alene?"

Det kan godt hende. Får håpe hun greier å endre fokuset litt.

Men jeg synes man må få lov til å be om hjelp til "hvordan" man skal "fikse" seg selv. Det er ikke nødvendigvis bare å *gjøre* det, selv om du er aldri så klar over hvor problemet ligger.

Annonse

Gjest abrahamsen

"Greier hun ikke senke kravene til sine partnere når det gjelder utseende, ja da har hun det kanskje best alene?"

Det kan godt hende. Får håpe hun greier å endre fokuset litt.

Men jeg synes man må få lov til å be om hjelp til "hvordan" man skal "fikse" seg selv. Det er ikke nødvendigvis bare å *gjøre* det, selv om du er aldri så klar over hvor problemet ligger.

Du og heller ingen andre greier å komme med noe fornuftig svar så...

Gjest FrøkenNN

Du skriver at du er en gutte trøtt jente.

Synest så absolutt at du bør være singel.Det er helt sikkert det beste både for deg og den stakkars gutten(evt.andre gutter).

Etter hvert i livet så vil du nok finne ut at "vanlige"folk er bra og slett ikke kjedelige.Og at klær og utseende ikke betyr så mye som det nå gjør for deg.

Lykke til!

Annonse

Gjest abrahamsen

Så derfor er det "bedre" at du kommer med et tullete svar?

"..........................................."

Jeg syns ikke jeg var så veldig tullete. Tror hun vil ha det bedre som singel når hun aldri finner noen som tilfredstiller hennes krav om utseende.

Jeg syns ikke jeg var så veldig tullete. Tror hun vil ha det bedre som singel når hun aldri finner noen som tilfredstiller hennes krav om utseende.

Javisst - helt enig i det. Men det var ordlyden jeg mente var tullete.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...