Gå til innhold

Rynker??? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det lurt å begynne med rynkekrem? Jeg spurte ei dame på et parfymeri her en dag, som sa at det kunne være lurt å bruke en rynkekrem rundt øynene helt fra en er 18 år. Hjelp... Jeg er 25, og har ikke brukt noe rynkekrem tidligere. Jeg kjøpte meg heller en fuktighhetsgivende øyekrem. Er det nødvendig å bruke dyre rynkekremer? Tips til noen gode merker. Brukte tidligere Loreal eller Garnier. Nå har jeg brukt Elizabeth Arden en stund. Men ikke rynkekrem! Er de billige kremene like bra?

Gjest togli
Skrevet

Det viktigste med såkalt rynkekremer er vel at de inneholder mye fuktighet. Når du har brukt en fuktighetsgivende øyekrem vil jeg tro det er nok.

Selv er jeg 36 år gammel og har aldri kjøpt spesielle rynkepreparater. Jeg kjøper hudkremer/øyekremer som passer min hudtype. For en stund siden var jeg hos hudpleier og hun sa jeg ikke trengte å tenke på spesielle rynkekremer ennå.

I parfymerier prøver de selvsagt å selge deg mest mulig, så noe informasjon må du nok ta med en klype salt...

Skrevet

Rynkekremer (som selges fritt) er bare juks og bedrag! Bruk dem gjerne for velvære og følelse av luksus, men rynker motvirker de ikke.

Den eneste virkningen er å tilføre fuktighet - til det trenger man ikke produkter som koster 1000-vis av kroner pr. liter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...