Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer berre på kva det koster å sette i gang med prøverørsforsøk. Er det slik å forstå at du først må betale ein eigenandel på 18 000 kr, og så for medisiner i tillegg (10-15000), eller er det med i eigenandelen? Nokon som veit noko om dette? Er begynt på min 10 pp,så eg vil vite litt om kva som er alternativa (slik at eg kanskje kan prøve å slappe litt av med dette prosjektet vårt) og då er det jo greit å vite korleis det økonomiske aspektet er også. Takker for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224309-pr%C3%B8ver%C3%B8rsfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egenandelen er på 3000,- (tre ordinære forsøk). Medisiner på nærmere 15000 kommer i tillegg. Medisiner som overstiger de 15000 får man dekket i etterkant.

Dette er offentlige klinikker. Private klinikker er dyrere.

Okey! Takk for svar-sitter her med ei bok ("Hvor blir barnet av?").og vart litt usikker på om dei meinte 18000 inkludert medisin eller ikkje.. :)

Okey! Takk for svar-sitter her med ei bok ("Hvor blir barnet av?").og vart litt usikker på om dei meinte 18000 inkludert medisin eller ikkje.. :)

Neida, det er inkludert medisin :-) I tillegg blir det jo gjerne noen lapper i utredning før man kommer igang med forsøket, da.

Egenandelen er på 3000,- (tre ordinære forsøk). Medisiner på nærmere 15000 kommer i tillegg. Medisiner som overstiger de 15000 får man dekket i etterkant.

Dette er offentlige klinikker. Private klinikker er dyrere.

Ville bare korrigere egenandelen litt. Den er nå 1500,- per forsøk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...