Gå til innhold

Ukjent tekst på mobiltlf??

Anbefalte innlegg

Gjest Torrevita
Skrevet

Jeg skulle låne mobilen til kjæresten her en kveld for å skrive en melding. Da jeg gikk inn på skriv melding så stod det en tekst der. Da jeg konfronterte han med det sier han at han ikke har skrevet den. Merkelige greier da jeg så etter flere ganger og er sikker på hva som stod. Har noen andre vært ute for noe lignende?

Gjest faensmobil
Skrevet

Om natta i helgene får jeg av og til sms som sikkert er til andre og som er feisendt i fylla. Om du selv feiltrykker på vidresend i stedet for slett kan driten bli liggende der du skal skrive melding. Irriterende! Men jeg kan ikke slå av mobilen om natta pga syk slektning. Ingenting å bry seg om for deg. Det er så mye rart med mobiler og fulle folk.

Frøken eple
Skrevet

Med mindre noen andre har lånt mobilen hans og skrevet den, er det nok han. Den kommer jo ikke dit av seg selv.... å tro noe annet er naivt.

Skrevet

Hvis det er en melding som er skrevet på denne mobiltelefonen, så må det nødvendigvis være en som har hatt telefonen i hendene sine som har skrevet den.

Så da kan du jo bare finne ut hvor mange som har hatt tilgang til den siden sist den var brukt (og det vil jeg vel ikke tro kan være så veldig mange).

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Så fremst han ikke låner bort mobilen til fler for at de skal få skrive meldinger, så har han skrevet den meldingen selv. Det må da være måte på hvor intelligent man skal mene en mobil er. :-)

DOKTOR-GREG
Skrevet

Det kan være at det er feiltrykking og "videresending" av en melding. Hva slags mobil har du?

Gjest Torrevita
Skrevet

Det kan være at det er feiltrykking og "videresending" av en melding. Hva slags mobil har du?

En nokia, vet ikke nummer, da det er kjæresten sin.

Jeg har spurt han om at det er mld han skulle ha slettet, men trykket på videresendt i stedet, men han avkrefter det.

Det hører med saken at det var over 20 kuldegrader. Kan det ha blitt noe feil med teknologien slik at den har tatt inn andres meldinger. Noen som har opplevd det.

PS! MEldingen var ikke av sånt format at jeg tror han har noen på si.

Skrevet

Jeg har spurt han om at det er mld han skulle ha slettet, men trykket på videresendt i stedet, men han avkrefter det.

Det hører med saken at det var over 20 kuldegrader. Kan det ha blitt noe feil med teknologien slik at den har tatt inn andres meldinger. Noen som har opplevd det.

Aner ikke hvordan mobil-virus kan arte seg, men kan det ha noen sammenheng?

Skrevet

Kunne ha sjekket på sendte elementer om den var sendt ut til noen.

Gjest Nokia6230i
Skrevet

På min Nokia må jeg alltid inn å fjerne teksten i en mld jeg har sendt, høres ut som om det er det som er skjedd her også, teksten er nok ikke så ukjent som din kjæreste vil ha det til

Gjest Torrevita
Skrevet

Nå har jeg funnet ut hvor teksten kom fra. Det var en melding som lå på arkiv på telefonen. At den kom på "skriv meld. menyen", kom sikkert av at teknologien tullet litt på grunn av kulda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...