Gå til innhold

Total Gym fra TV-shop

Anbefalte innlegg

Gjest Total trening
Skrevet

Noen som har prøvd dette? Har litt lyst til å kjøpe det, men det hadde vært fint å høre andres erfaringer først.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ser ut som søppel. Jeg ville aldri i verden stolt på kvaliteten til et apparat av den typen der, ei heller ville jeg stolt på at det er mulig å oppnå resultater med noe sånt.

Dessuten lyver reklamen. Den påstår blant annet at det apparatet er hemmeligheten til Chuck Norris, en fyr som har trent på høyt nivå i hele sitt liv.

Hvorfor lyver reklamen? Selvfølgelig fordi dritten ikke funker.

Det er like effektivt å kaste penga i dass som å kjøpe det tullet der.

Skrevet

Ser ut som søppel. Jeg ville aldri i verden stolt på kvaliteten til et apparat av den typen der, ei heller ville jeg stolt på at det er mulig å oppnå resultater med noe sånt.

Dessuten lyver reklamen. Den påstår blant annet at det apparatet er hemmeligheten til Chuck Norris, en fyr som har trent på høyt nivå i hele sitt liv.

Hvorfor lyver reklamen? Selvfølgelig fordi dritten ikke funker.

Det er like effektivt å kaste penga i dass som å kjøpe det tullet der.

Ja, du får det sagt ;)

Skrevet

De er flinke til å overbevise og markedsføre på TV-shop, men ikke noe jeg har bestilt derfra (ja, jeg har falt for "fristelsen" et par ganger) har stått til forventningene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, du får det sagt ;)

Tv-shop irriterer meg. De benytter seg av utgåtte skuespillere, tidligere idrettsstjerner og bodybuilderkvinnfolk folk flest ikke vet hvem er, og påstår noe så til de grader absurd som at deres produkter er grunnen til at deres medarbeidere har godt trente kropper.

Jeg har aldri hørt noen si de er fornøyd med noe de har kjøpt hos tv-shop. Ikke bare fordi produktene er ubrukelige, men også fordi de går i stykker ved normal bruk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...