Gå til innhold

krise-samordna opptak

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

Jeg har søkt gjenom samordnet opptak igjenom spessiell vurdering. Og idiot som jeg var søkte jeg om spessiell vurdering på alle høyskolene , selv de hvor jeg lett hadde kommet inn på med de karakterene jeg har. Så nå har jeg fått ti omslagsark og må sende med 10 vitnemål og 10 koper av legeattester og sånt. Og det må ikke være bare kopier , men må være stemplet og alt mulig.

så står det at det skal sendes innen 28 mars. Betyr det at det holder om jeg går på posten og for det stemplet der i morra? eller hva? ellers er det krise . samordna opptak var treige med å sende ut de omslagsarkene så fikk kort tid på meg.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jepp, de må være poststemplet innen 28.

Du kan til og med drive på med kopiering helt til kvelden, og sende dem fra en kveldsåpen postbutikk. Bare sørg for at de datostempler hvert brev med riktig dato! :)

Gjest vioola
Skrevet

Jepp, de må være poststemplet innen 28.

Du kan til og med drive på med kopiering helt til kvelden, og sende dem fra en kveldsåpen postbutikk. Bare sørg for at de datostempler hvert brev med riktig dato! :)

så bare jeg får de poststemplet 28 mars er det ok?

Gjest sol etter regn
Skrevet

så bare jeg får de poststemplet 28 mars er det ok?

Jepp, det har det alltid vært når jeg har sendt inn slike skole-papirer, jobbsøknader, og andre ting med datofrist. For sikkerhets skyld kan du jo ringe samordna opptak og høre? Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...