Gå til innhold

fikk ikke sove i natt, nærvøs

Anbefalte innlegg

Gjest jobbetryne

Jeg er skikkelig nærvøs. Har fått tilbud om ny jobb, men kvier meg som bare det til å fortelle min nåverende sjef at jeg vil si opp. Hvordan sier jeg opp jobben på en best mulig måte? Vi er kun 6 ansatte. Blir så nervøs av å tenke på å gå inn og si at jeg vil slutte... tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224367-fikk-ikke-sove-i-natt-n%C3%A6rv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du avtaler en tid sjefen har tid. Så går du inn til ham/henne og sier du har fått deg ny jobb. Fortell at du virkelig har trivdes der du er nå, men at denne nye jobben byr på andre muligheter som du ikke kunne takke nei til.

Fortell at du er glad for alt du har lært og at du verdsetter både sjefen og kollegaene.

Så går du ut igjen, puster, og føler deg 100 kg lettere fordi det er gjort!

Gjest jobbetryne

Du avtaler en tid sjefen har tid. Så går du inn til ham/henne og sier du har fått deg ny jobb. Fortell at du virkelig har trivdes der du er nå, men at denne nye jobben byr på andre muligheter som du ikke kunne takke nei til.

Fortell at du er glad for alt du har lært og at du verdsetter både sjefen og kollegaene.

Så går du ut igjen, puster, og føler deg 100 kg lettere fordi det er gjort!

hmm, det er jo så skummelt! det iriterer meg at jeg blir så nærvøs av dette. det er jo bare å si det som det er. Men jeg blir jo helt kokko... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...