Gå til innhold

Hva slags innhold har du i livet?

Anbefalte innlegg

Gjest livetfradagtildag
Skrevet

Fortell om dagene dine:

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Søndag:

Er dagene like? Når jobber du? Når er du ute? Når er du bare hjemme? Hvem er du sammen med hjemme? Hvor ofte har du besøk/besøker du venner? Når og hvor ofte handler du? Hva handler du? Om du har barn hvor ofte er dere sammen? Hvor ofte er du og partneren sammen? Hvor ofte har dere kontakt med familien/svigerfamilien? Driver du med fritidssysler (alla syforening, klubb, foreninger etc...)

Skrevet

Huff. Det var et voldsomt langt og omfattende forhør. Jeg tror jeg konsentrerer med om jobben i stedet.

Sorry, men jeg har ikke tid til å svare på alt det der.

Skrevet

He, driver du kartlegging? Hva om du, med ditt vanlige nick, besvarte alle dine spørsmål?

*litt mistroisk*

Skrevet

Alt for mye å gjøre fra mandag til søndag til å svare på noe slikt som dette.

Men betaler diu godt nok så....:-)

Skrevet

Er i svangerskapspermisjon og dagene er ganske like. 2 dager i uka er minste storesøster hjemme sammen med oss. Noen dager er travle, men masse ærend. Andre dager er helt rolige og vi gjør ingenting.

Men innhold har livet absolutt. Jeg har jo 3 barn som skal ha kos, omsorg, mat, rene klær, nogenlunde rent hus. Og jeg har en mann som jeg også ønsker å bruke litt tid på når han er hjemme.

Er dagene like?

Stort sett, ja.

Når jobber du?

24/7!!!

Når er du ute?

Når jeg går tur med lillebror.

Når er du bare hjemme?

Rett som det er.

Hvem er du sammen med hjemme?

Lillebror, storesøster når hun kommer fra skolen, og lillesøster når hun har hjemmedager og etter at hun kommer fra barnehagen. Mannen min når han kommer hjem fra jobb.

Hvor ofte har du besøk/besøker du venner?

Tja, kanskje i snitt 3 ganger i måneden?

Når og hvor ofte handler du?

Nesten hver dag.

Hva handler du?

Mest mat, men også litt barneklær, gaver osv.

Om du har barn hvor ofte er dere sammen?

Lillebror og jeg er sammen 99,9% av tiden. De andre barna er jeg sammen med så mye jeg kan.

Hvor ofte er du og partneren sammen?

Siden han jobber i Oslo det meste av uka blir det ikke så mye.

Hvor ofte har dere kontakt med familien/svigerfamilien?

Besøker svigers nesten hver søndag. Besøker min mor 2-4 ganger i året og hun er her 2-4 ganger i året.

Driver du med fritidssysler (alla syforening, klubb, foreninger etc...)

Ikke nå, men har permisjon fra et kor. Skal begynne igjen når lillebror blir litt større.

Skrevet

I form av et spørreskjema fra Norsk Gallup ville dette tatt mange sider. Sorry.

Skrevet

Så lenge du ikke SELV gir noen opplysninger om innholdet i ditt liv, så gidder jeg ikke svare.

Skrevet

Er i svangerskapspermisjon og dagene er ganske like. 2 dager i uka er minste storesøster hjemme sammen med oss. Noen dager er travle, men masse ærend. Andre dager er helt rolige og vi gjør ingenting.

Men innhold har livet absolutt. Jeg har jo 3 barn som skal ha kos, omsorg, mat, rene klær, nogenlunde rent hus. Og jeg har en mann som jeg også ønsker å bruke litt tid på når han er hjemme.

Er dagene like?

Stort sett, ja.

Når jobber du?

24/7!!!

Når er du ute?

Når jeg går tur med lillebror.

Når er du bare hjemme?

Rett som det er.

Lillebror, storesøster når hun kommer fra skolen, og lillesøster når hun har hjemmedager og etter at hun kommer fra barnehagen. Mannen min når han kommer hjem fra jobb.

Tja, kanskje i snitt 3 ganger i måneden?

Nesten hver dag.

Hva handler du?

Mest mat, men også litt barneklær, gaver osv.

Om du har barn hvor ofte er dere sammen?

Lillebror og jeg er sammen 99,9% av tiden. De andre barna er jeg sammen med så mye jeg kan.

Siden han jobber i Oslo det meste av uka blir det ikke så mye.

Besøker svigers nesten hver søndag. Besøker min mor 2-4 ganger i året og hun er her 2-4 ganger i året.

Ikke nå, men har permisjon fra et kor. Skal begynne igjen når lillebror blir litt større.

Tenk om det er flere enn din venninne som har kjent deg igjen her inne? Noen med uærlige hensikter, som synes det er veldig kjekt å vite at mannen din er i Oslo hele uka, og at du er hos svigers hver søndag. Tenk om noen finner på å rundstjele huset ditt mens du er der! *skremmer*

Skrevet

Veldig godt og innholdsrikt liv om dagen, uansett hvilken dag i uken det er.

Gjest Kokoro
Skrevet

Er dagene like?

- pretty much

Når jobber du?

- annenhver uke

Når er du ute?

- hver dag

Når er du bare hjemme?

- nesten aldri, kanskje hvis det er noen feriedager

- min mann og dyr

- 1-5 ganger i mnd

- 2-3 ganger i uken

Hva handler du?

- mat stort sett

- hver dag

- 6-10 ganger i året

- nei

Skrevet

Jeg undrer meg alltid over hvor interessant det egentlig kan være å spørre om slike rare ting.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Er dagene like? For tiden er de ganske like.. Vanligvis er de litt like og veldig varierte! =)

Når jobber du? Vanligvis hver ukedag, innimellom i helgene.

Når er du ute? Vanligvis hver dag, om ikke annet til og fra bilen.. ;) Mener du UTE-UTE, så varierer det - noen ganger i halvåret kanskje.

Når er du bare hjemme? Noen ganger i helgene.. Deiilig med sløvedager en sjelden gang. (Samt dagen derpå..)

Hvem er du sammen med hjemme? Barn og hybelkaniner.

Hvor ofte har du besøk/besøker du venner? Flere ganger i uken, varierer i perioder.

Når og hvor ofte handler du? Flere ganger i uken.

Hva handler du? Mat og drikke, dopapir, dusjeting... Hvor detaljert skulle det være? En sjelden gang handles det klær, enda sjeldnere utstyr til hjem/fritid.

Om du har barn hvor ofte er dere sammen? Hver dag.

Hvor ofte har dere kontakt med familien/svigerfamilien? Ofte, flere ganger i uken. Svigers: 4-5 ganger i året kanskje?

Driver du med fritidssysler (alla syforening, klubb, foreninger etc...) Nei, dessverre. Skal begynne igjen snart. :)

Skrevet

Tenk om det er flere enn din venninne som har kjent deg igjen her inne? Noen med uærlige hensikter, som synes det er veldig kjekt å vite at mannen din er i Oslo hele uka, og at du er hos svigers hver søndag. Tenk om noen finner på å rundstjele huset ditt mens du er der! *skremmer*

Huff, også jeg som tror at folk er greie og snille...

Gjest metrologen
Skrevet

Kartlegg heller hvor ofte det regner når det samtidig er 5 grader ute og det blåser fra sørvest.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ukedagene er nok ganske like og noen vil sikkert mene at de er litt innholdsløse. Jeg har en rolig morgen med frokost. Jeg drar på jobb. Jeg går ut med hunden når jeg kommer hjem, gir den mat og lager middag til oss. Så blir det husarbeid og tv-titting om kvelden.

Jeg handler to ganger i uka. Da fyller jeg tralla med mye frukt og grønt, kjøtt, fisk, melk og havregryn. I helgen blir det mye sjokolade :-/

Vi har nesten aldri besøk. Vi er mye hjemme i helgene, men er å besøker familie ca en gang i uka/ annenhver uke. Samboern og jeg ser på film sammen, og trener sammen i helgene. Hverdager sitter jeg med tv, og han med pc.

foreninger? Vi er medlem at DNT og Rasehundklubben. Men vi er ikke så aktive.

Skrevet

Er det nå du håper at noen skal oute seg ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...