Gå til innhold

Jeg har blitt outet

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så du følte deg rammet av det der. Du trenger ikke å forklare for meg hva du mener. Det er helt merkelig å huske og greie å trekke frem et eller annet en eller annen skrev en eller annen gang.

Jeg ser ikke ned på noen, men jeg er uenig med mange. Håper du greier å se forskjellen.

Syns du det er så merkelig at jeg klarer å huske hva du skrev 22/3-2006?

Det er da ikke så mange dagene siden.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

18

• amerikafareren

10

• Prozak

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Syns du det er så merkelig at jeg klarer å huske hva du skrev 22/3-2006?

Det er da ikke så mange dagene siden.

Jeg må innrømme at jeg ikke ville huske det. Jeg bruker tydeligvis dol på en annen måte enn du gjør.

Gjest togli
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Synes det høres rart ut. Du får opp lista når du logger deg inn, ikke etter hvilket nick du bruker.

Vi er minst fire som har opplevd det samme, så det er faktisk sant. Enm av oss har vært i kontakt med webmaster ang dette også. Det har ikke skjedd meg de siste ukene, så godt mulig dette er ordna opp i nå. Du kan evt lese mer om det på webmaster-forum..

amerikafareren
Skrevet

Vi er minst fire som har opplevd det samme, så det er faktisk sant. Enm av oss har vært i kontakt med webmaster ang dette også. Det har ikke skjedd meg de siste ukene, så godt mulig dette er ordna opp i nå. Du kan evt lese mer om det på webmaster-forum..

Jeg mente ikke å betvile det du skrev. Jeg syntes bare det var merkelig. Det gjør egentlig at jeg føler at dol-systemet ikke er til å stole på.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke ville huske det. Jeg bruker tydeligvis dol på en annen måte enn du gjør.

"Jeg bruker tydeligvis dol på en annen måte enn du gjør."

Det gjør du nok.

amerikafareren
Skrevet

"Jeg bruker tydeligvis dol på en annen måte enn du gjør."

Det gjør du nok.

Og det er jeg glad for siden du oppfatter deg som en del av "gjengen".

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Og det er jeg glad for siden du oppfatter deg som en del av "gjengen".

Nå overtolker du kraftig.

Jeg syns det er en fordel at folk bruker faste nick når de ikke skal ta opp noe svært privat, og jeg omtaler faste nick som personer.

Derifra til å tilhøre "gjengen" er et langt skritt. Kan du fortelle meg hvem denne gjengen er, siden du tydeligvis har info om den? Så vidt meg bekjent er det bare rykter, satt ut for å sverte webmaster.

amerikafareren
Skrevet

Nå overtolker du kraftig.

Jeg syns det er en fordel at folk bruker faste nick når de ikke skal ta opp noe svært privat, og jeg omtaler faste nick som personer.

Derifra til å tilhøre "gjengen" er et langt skritt. Kan du fortelle meg hvem denne gjengen er, siden du tydeligvis har info om den? Så vidt meg bekjent er det bare rykter, satt ut for å sverte webmaster.

Nei vet du hva det har jeg rett og slett ikke lyst til å vite, og for det andre hvordan skulle jeg kunne vite det.

Jeg synes det er greit å bruke forskjellige nick, og ser ikke noe galt i at det er mange her som gjør det. Der er jeg nok uenig med deg.

Jeg har hatt personlig kontakt med noen jeg har møtt her, og har til og med en nær venn som jeg ble kjent med her for lenge siden. Jeg er godt klar over at det er personer bak nickene, men jeg synes ikke at jeg behøver å ha opplysninger om de jeg diskuterer med. Da føler jeg at jeg begynner å samle på opplysninger og det vet jeg at noen gjør.

Skrevet

Ja...

Det å utlevere seg kan jo være så mangt...

De tingene jeg tar opp kan jeg stå for, men mye av det ville jeg liksom ikke prata om til gud og hvermann, likevel...

Prøver i hvert fall å unngå å snakke om altfor konkrete ting, for ikke å bli gjenkjent.

Det er nettopp følelsen av å være anonym som gjør at jeg synes det er ålreit å ta opp det meste. Så det kan jo bli en del personlige ting, bare helst uten konkret informasjon (håper jeg, i hvert fall...)

Kanskje frykten for å bli avslørt mest går på at jeg ikke har kontroll med HVEM det evt. er som avslører.

"Kanskje frykten for å bli avslørt mest går på at jeg ikke har kontroll med HVEM det evt. er som avslører. "

Ja, der tror jeg du setter fingeren på noe viktig.

Gjest Elextra
Skrevet

Nææ!!! Hvor har du funnet mine private bilder???

Hehe :)

Hvis du ikke ønsket å bli "gjenkjent" må jeg si jeg synes du har lagt vel mange føringer på hvem du er her inne.

Skrevet

Tja, hva skal man si. Jeg regner med at jeg kjenner mannen din.

Jobber du med en som skal til Brasil? ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei vet du hva det har jeg rett og slett ikke lyst til å vite, og for det andre hvordan skulle jeg kunne vite det.

Jeg synes det er greit å bruke forskjellige nick, og ser ikke noe galt i at det er mange her som gjør det. Der er jeg nok uenig med deg.

Jeg har hatt personlig kontakt med noen jeg har møtt her, og har til og med en nær venn som jeg ble kjent med her for lenge siden. Jeg er godt klar over at det er personer bak nickene, men jeg synes ikke at jeg behøver å ha opplysninger om de jeg diskuterer med. Da føler jeg at jeg begynner å samle på opplysninger og det vet jeg at noen gjør.

"Jeg synes det er greit å bruke forskjellige nick, og ser ikke noe galt i at det er mange her som gjør det. Der er jeg nok uenig med deg."

Helt greit at du er uenig med meg, så lenge du ikke tillegger meg meninger eller "gjenger" som jeg ikke har.

amerikafareren
Skrevet

"Jeg synes det er greit å bruke forskjellige nick, og ser ikke noe galt i at det er mange her som gjør det. Der er jeg nok uenig med deg."

Helt greit at du er uenig med meg, så lenge du ikke tillegger meg meninger eller "gjenger" som jeg ikke har.

Jeg er ikke helt klar over hvilken meninger jeg tillegger deg???? Jeg har aldri nevnt noen navn eller nick i forbindelse med en gjeng. Det er opp til deg hvis du føler deg rammet. Jeg vet at jeg følger dårlig med, og det er en av fordelene ved dol at jeg ikke trenger å gjøre det. Jeg kan forsvinne så lenge jeg ønsker og komme inn igjen når det passer meg uten at det er noe som helst problem.

Skrevet

Problemet med anonyme nick er at man kan risikere at andre får ens egen "Svar-til-meg-liste" på sin PC :-(

Jeg har opplevd flere ganger å få andres liste, så jeg tør ikke være anonym her inne ;-)

Hjelp!

Det var jeg ikke klar over! Kanskje jeg må lage meg en alternativ ident?

Skrevet

Hehe :)

Hvis du ikke ønsket å bli "gjenkjent" må jeg si jeg synes du har lagt vel mange føringer på hvem du er her inne.

Du har så rett, men jeg har bare ikke tenkt på det - naive meg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Muligens leser din venninne denne tråden også, og da ser hun at du har et annet nick du vil brukere oftere.

Du sier hun er en god venninne og da regner jeg med at dette er noe hun holder for seg selv og ikke sprer utover til andre.

Er du ikke helt sikker, skifter du nick og gjør små endringer på detaljer som har liten betydning for innlegget.

Ikke oppgi nøyaktig alder på ungene og ikke på deg selv og mannen din.

Ikke skriv nøyaktig hvor dere bor og jobber osv.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Alternativet er jo å faktisk bruke innsiden av hodet når man skriver ting om seg selv...

"............................................"

Det finnes vel ikke så mange langhårede sexologer med bifil kjæreste heller? :)

Skrevet

Tja, hva skal man si. Jeg regner med at jeg kjenner mannen din.

Du skal ikke til Brasil, vel ?

Thi-hi.

Gjest Elextra
Skrevet

Du har så rett, men jeg har bare ikke tenkt på det - naive meg.

Kan ikke huske at du har sagt noe "ufordelaktig", så forhåpentlig er det vel ikke så farlig om noen vet hvem du er.

Det er jo dessuten ikke offentlig kjent her inne hvem du er, selv om en eller to du kjenner vet det. Kanskje du skal be disse holde informasjonen for seg selv?

Skrevet

Det finnes vel ikke så mange langhårede sexologer med bifil kjæreste heller? :)

Ikke så mange, men jeg kjenner minst et par andre :-)

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...