Gå til innhold

Jeg har blitt outet

Anbefalte innlegg

Gjest sirikat
Skrevet

Så heldig du er da!!! Hvem er han?

Grunnen til at jeg forteller dette er for at du muligens skal innse at internett også er et offentlig sted...

Jeg ville ikke blitt overbegeistret om min partner hadde fortalt intime ting om meg på internett. Det er visse ting naboer, perifere bekjente, og gode venner for den saks skyld ikke behøver å lese om :)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

18

• amerikafareren

10

• Prozak

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest sirikat
Skrevet

Er det du som er venninnen?

Eller er det flere som nå vet hvem jubalong er?

Nei, jeg er ikke den venninnen. Norge er veldig lite land.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, jeg er ikke den venninnen. Norge er veldig lite land.

OK. Kjenner du meg og? ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Neida, jeg står jo for det jeg skriver her. Men av og til stiller jeg spørsmål eller kommer med kommentarer der jeg hadde foretrukket å være anonym.

Jeg får heller bli flinkere til å bruke nick-alias.

Jeg skjønner hva du mener =)

Gjest togli
Skrevet

Hjelp!

Det var jeg ikke klar over! Kanskje jeg må lage meg en alternativ ident?

Det er godt mulig problemet er løst nå, for webbis har fått beskjed og det er noen uker siden jeg opplevde dette sist.

Gjest togli
Skrevet

Jeg mente ikke å betvile det du skrev. Jeg syntes bare det var merkelig. Det gjør egentlig at jeg føler at dol-systemet ikke er til å stole på.

Jeg tør ikke stole helt på systemet her inne, nei :-/

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Synes det høres rart ut. Du får opp lista når du logger deg inn, ikke etter hvilket nick du bruker.

Jeg er en av de som har opplevd dette flere ganger.

amerikafareren
Skrevet

Jeg er en av de som har opplevd dette flere ganger.

Jeg tviler ikke på dere som sier det, men i praksis betyr dette at taushetsplikten er ikke til å stole på. Da mener jeg pga. svikt i systemet, ikke private svikt. For meg som skrev en del den gangen jeg var syk og prøvde å kamuflere det på alle mulige måter er dette ille å høre.

Nå ser det ut som jeg var heldig, men jeg tror ikke jeg ville gjort det igjen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tviler ikke på dere som sier det, men i praksis betyr dette at taushetsplikten er ikke til å stole på. Da mener jeg pga. svikt i systemet, ikke private svikt. For meg som skrev en del den gangen jeg var syk og prøvde å kamuflere det på alle mulige måter er dette ille å høre.

Nå ser det ut som jeg var heldig, men jeg tror ikke jeg ville gjort det igjen.

Jeg er enig i det du skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...