Gå til innhold

hvordan suge?

Anbefalte innlegg

Gjest ung pike

Kjæresten min og jeg liker å ha sex uten å ha direkte samleie av og til. Han pleier å "slikke" meg, men jeg har aldri sugd ham. Jeg bruker bare hendene for å gi ham utløsning. Han vil jeg skal prøve å suge ham, men jeg vil ikke. Ikke fordi jeg syns det er ekkelt, men fordi jeg ikke vet hvordan. Er det bare å suge?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22438-hvordan-suge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du kan begynne med bre å bruke tungen på penishodet, særlig på undersiden, hvor det sitter et "bånd". Det pleier de fleste menn å synes er helt vidunderlig.

Så kan du forsiktig gape opp og ta penishodet i munnen. Etter hvert vil du kunne slappe av i kjevemusklene, slik at du kan la penis komme lenger inn i munnen, hvor du kan suge den. Det pleier å gå greit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22438-hvordan-suge/#findComment-95739
Del på andre sider

Det finnes mange metoder på å suge, lille unge jente. Og det er faktisk bare å prøve seg frem.

Jeg kan godt gi deg noen små tips, om du vil? Jeg liker nemlig dette svært godt - og slik pleier jeg gjøre det:

La ham være godt opphisset før du begynner å ta fatt på suge-sekvensen. La hendene dine ha kost ganske mye med ham først.

Begynn så, mens du fremdeles lar hånden din "ronke" ham, å kysse ham på innsiden av lårene..Slikk ham forsiktig på pungen.(Nb! Vær forsiktig her, gutter er veeeeldig følsomme her og trør du feil kan det gjøre vondt)

La den ene hånden din leke litt i området rundt rumpen hans - eller mellom pungen og rumpehullet, om du skjønner. Det skal visst være meeeget godt.

Så - hvis du syns det er vanskelig å ta penis i munn sånn uten videre, så kyss ham litt forsiktig. Kyss penis, og bli vant til "smaken" - selvom den virkelige smaken kommer da du tar den i munn.

Press leppene dine litt sammen, og la ham på den måten "smette" inn i munnen din. Gjør slik at det kjennes som om han "kommer inn i" deg.

La tungen din leke rundt penishodet - og som Hr.Grunfeld sier - spesielt der det er et "bånd" , altså på baksiden av penishodet. Der er de veldige følsomme, og la tungen suse litt rundt her.

Så kan du la ham gli lenger inn i munnen din, og beveg deg opp og ned langs ham.

La også gjerne en hånd være plassert godt rundt ham, og beveg hånden din samtidig som du suger.

Ja, det er bare å suge, men vær forsiktig i begynnelsen.

Øk tempo etterhvert som han øker i opphisselse. Kjenn hvor godt du gjør ham, og kjenn hvordan han pulserer inni deg. Utrolig godt, spør du meg.

La ham lære deg opp dersom du syns dette er vanskelig. Men lytt til hans signaler og spør ham gjerne.

Dette klarer du, men KUN dersom du selv vil det. Ikke la deg "presse" til noe du ikke er klar for , ok?

Noen jenter elsker dette (som meg), mens andre vil aldri kunne klare utføre dette. Det er smak og behag.

Lykke til.

Ps. Når du blir litt "dreven", kan du suge ham til det går for ham.

Du kan også ta en isbit i munnen mens du suger. Forandring fryder og dette er deilig.

Hva med 69 -stillingen? Suge/slikke hverandre samtidig. Det er også et tips, men ta en ting om gangen.

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22438-hvordan-suge/#findComment-95919
Del på andre sider

heisan

gutta synes de e deilig å bli sugd til det går for han. Neste skritt kan være at du svelger det han spruter i munnen. Ikke noe farlig!

Lek med han , han blir bare opphisset av tanken at han er i munnen din, slik det som det var lollipop =)

Jeg elsker å sugeee =) uff så deilig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22438-hvordan-suge/#findComment-95991
Del på andre sider

Annonse

Det finnes mange metoder på å suge, lille unge jente. Og det er faktisk bare å prøve seg frem.

Jeg kan godt gi deg noen små tips, om du vil? Jeg liker nemlig dette svært godt - og slik pleier jeg gjøre det:

La ham være godt opphisset før du begynner å ta fatt på suge-sekvensen. La hendene dine ha kost ganske mye med ham først.

Begynn så, mens du fremdeles lar hånden din "ronke" ham, å kysse ham på innsiden av lårene..Slikk ham forsiktig på pungen.(Nb! Vær forsiktig her, gutter er veeeeldig følsomme her og trør du feil kan det gjøre vondt)

La den ene hånden din leke litt i området rundt rumpen hans - eller mellom pungen og rumpehullet, om du skjønner. Det skal visst være meeeget godt.

Så - hvis du syns det er vanskelig å ta penis i munn sånn uten videre, så kyss ham litt forsiktig. Kyss penis, og bli vant til "smaken" - selvom den virkelige smaken kommer da du tar den i munn.

Press leppene dine litt sammen, og la ham på den måten "smette" inn i munnen din. Gjør slik at det kjennes som om han "kommer inn i" deg.

La tungen din leke rundt penishodet - og som Hr.Grunfeld sier - spesielt der det er et "bånd" , altså på baksiden av penishodet. Der er de veldige følsomme, og la tungen suse litt rundt her.

Så kan du la ham gli lenger inn i munnen din, og beveg deg opp og ned langs ham.

La også gjerne en hånd være plassert godt rundt ham, og beveg hånden din samtidig som du suger.

Øk tempo etterhvert som han øker i opphisselse. Kjenn hvor godt du gjør ham, og kjenn hvordan han pulserer inni deg. Utrolig godt, spør du meg.

La ham lære deg opp dersom du syns dette er vanskelig. Men lytt til hans signaler og spør ham gjerne.

Dette klarer du, men KUN dersom du selv vil det. Ikke la deg "presse" til noe du ikke er klar for , ok?

Noen jenter elsker dette (som meg), mens andre vil aldri kunne klare utføre dette. Det er smak og behag.

Lykke til.

Du kan også ta en isbit i munnen mens du suger. Forandring fryder og dette er deilig.

Hva med 69 -stillingen? Suge/slikke hverandre samtidig. Det er også et tips, men ta en ting om gangen.

Lykke til

Det ser ut til at du kan dette:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22438-hvordan-suge/#findComment-96173
Del på andre sider

Lykke til.

Lykke til

tror du er min ukjente tvillingsøster, jeg *s*

Ingen vits i at du og jeg skulle svart på samme innlegg i hvert fall *s* Svarene går jo stort sett ut på det samme :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22438-hvordan-suge/#findComment-96539
Del på andre sider

tror du er min ukjente tvillingsøster, jeg *s*

Ingen vits i at du og jeg skulle svart på samme innlegg i hvert fall *s* Svarene går jo stort sett ut på det samme :)

Ja, jommen kan det se sånn ut :-)

Jeg følger med på svarene dine også, og vi tenker ganske så likt, ja! Morsomt.

Forøvrig har vi også gjennomgått mye av det samme....Jeg følger med, skjønner du! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22438-hvordan-suge/#findComment-96623
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...