Gå til innhold

Uff, for et rot...

Gjest nei, dette skulle ikke skje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å gjøre dette veldig kort.

For fire måneder siden endte jeg opp i samme seng som en gutt, dette er i å for seg ingen stor sak, vi koste oss, pratet og hadde det veldig hyggelig dagen etterpå!

Siden har dette skjedd 4 ganger til, både hjemme hos meg, og ved at vi har reist bort på venneturer.

Mange vet om oss, og vi skjuler det ikke så veldig godt, men sitter heller ikke å klår åpenlyst, bare de nærmeste vennene som vet det!

Men han har dame, så han er utro med meg, dette gjorde meg ikke så mye, siden jeg bare var ute etter litt uskyldig morro, men nå skal han gjøre det slutt sier han, hun er ikke den rette.

Men jeg tør ikke spørre om det har noe med meg å gjøre, for han er en kjempegutt, men ikke den rette for meg tror jeg.

Så hva gjør jeg nå, kutter tvert, lar det gå sakte over av seg selv, si ifra at jeg ikke er interressert i noe mer?

Jeg aner jo ikke hva han føler da, dette er noe som fortrinnsvis har skjedd i fylla, men vi har kontakt 5-7 dager i uka, og nå vil han komme på besøk en ukedag også, klin edru!

En kompis av meg påsto jeg hadde et forhold til han, mens jeg mener det har vært noen ONS, hva skjer, har jeg mistet kontrollen her?

Skrevet

Hehehe! Du er *ung* håper jeg ;o)

Nei, ikke spesielt, skulle lært at dette ikke var smart for mange år siden, men litt sent å tenke på det nå når jeg sitter midt oppe i det!

Skrevet

Nei, ikke spesielt, skulle lært at dette ikke var smart for mange år siden, men litt sent å tenke på det nå når jeg sitter midt oppe i det!

"Nei, ikke spesielt, skulle lært at dette ikke var smart for mange år siden"

Er det virkelig noe normalt oppegående mennesker trenger å lære, at det er mildt sagt idiotisk å involvere seg med folk som er opptatt?

Det er et uttrykk som heter "som man reder, så ligger man", som passer ganske greit nå.

Vet ikke om du trenger å lære hva det betyr?

Skrevet

'En kompis av meg påsto jeg hadde et forhold til han, mens jeg mener det har vært noen ONS, hva skjer, har jeg mistet kontrollen her?'

Man kan ikke ha noen/flere ONS med en person. Har man ONS, har man sex og så ingen kontakt etter det. Derfor det kalles det det gjør.

Gjest Blondetopp
Skrevet

Jeg blir målløs... Du må bruke innsida av hodet ditt, vettu - ikke bare sparkle utsida ;o)

Skrevet

Jeg blir målløs... Du må bruke innsida av hodet ditt, vettu - ikke bare sparkle utsida ;o)

Sparkler meg veldig lite da, men kanskje det er løsningen, da er det vel ikke noen som forventer at jeg skal ta fornuftige beslutninger!

Gjest Blondetopp
Skrevet

Sparkler meg veldig lite da, men kanskje det er løsningen, da er det vel ikke noen som forventer at jeg skal ta fornuftige beslutninger!

;o)

Lykke til!

Skrevet

Jeg syns du burde si fra til ham med det samme, at du ikke er interessert i et forhold, og at du har betraktet dette som en uskyldig moro.

Skrevet

"En kompis av meg påsto jeg hadde et forhold til han, mens jeg mener det har vært noen ONS, hva skjer, har jeg mistet kontrollen her? "

Jeg hengte meg også opp i denne setningen. En ons betyr null niks mer kontakt etterpå, så dere har definitivt ikke hatt ons. Men et uforpliktende eventyr har dere vel hatt.

Jeg kunne sagt mye om at du ligger med en du vet er opptatt, men det hadde vel hjulpet lite.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Selvfølgelig har du noe med dette å gjøre. HAn ønske nok et fast forhold til deg og du bare tuller med ham.

Skrevet

Ja - du har for lengst mistet kontrollen her.

ONS er "One Night Stand", og det er langt fra hva du har gående med denne typen.

For din egen del så bør du ta en prat med han snarest.

For hans del bør han avslutte det forholdet han er i - uansett hva som skjer videre mellom dere to. Det er det minste han kan gjøre ovenfor den han er sammen med, og som han har behandlet svært dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...