Gå til innhold

Den beste Goretexjakken - tips ønskes!

Anbefalte innlegg

Gjest Blondetopp
Skrevet

Hvilken jakke er du veldig fornøyd med?

Hvilken jakke kjøper du neste gang du skal svi av penger?

Det er jo en jungel! Bergans, Norrøna, Missing Link, Peak Performance, HH, The North-et -eller-annet, Patagonia - you name it...

Skrevet

Jungel, ja... og ikke bare av merker. Det finnes mange typer jakke også.

Ser etter en lett, myk jakke selv nå, så jeg får følge med på tråden.

I mine øyne er merker som Norrøna, Bergans, Arcteryx, Marmot og Patagonia bra. Da snakker jeg turklær, ikke "se-tøff-ut-i-byen" klær.

Gjest Blondetopp
Skrevet

Jungel, ja... og ikke bare av merker. Det finnes mange typer jakke også.

Ser etter en lett, myk jakke selv nå, så jeg får følge med på tråden.

I mine øyne er merker som Norrøna, Bergans, Arcteryx, Marmot og Patagonia bra. Da snakker jeg turklær, ikke "se-tøff-ut-i-byen" klær.

Ja, jeg er på utkikk etter en skalljakke - også har jeg litt sansen for de derre softshelljakkene. Men jeg er litt skeptisk også, fordi de virker så "porøse" i stoffet. Hva om de blir en flekk...?

Skrevet

Arc'teryx, uten tvil. Jeg står på ski flere ganger i uka og Arc'teryx er absolutt den beste jakka jeg har hatt. Men så koster de da 5000.

Hadde Norrøna tidligere, men den sa takk for seg etter kort tid.

Skrevet

Jeg har en Haglöfs og er veldig fornøyd med den. Kostet 3000,- for 2 år siden.

Skrevet

Jeg har en HH jakke (Helly Tec). Den er relativt tynn. Det samme har min 6 år gamle datter. Vi er kjempefornøyde begge to. Holder oss helt tørre selv i skikkelig regnvær.

Gubben har også en som han bruker på jobb. (Jobber mye ute). Også veldig fornøyd.

Skrevet

Har norrøna softshell (?) Og er fornøyd med den.

Lett å vaske vekk de få flekkene jeg har fått iallefall:-)

Synes også den ser fin ut i tillegg til at den er god på fjell og skiturer. Kjøpte også buksa som hørte til. Angrer ikke på det.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er superduper fornøyd med bergansjakken min. Den sitter såå fint!! :)

Gjest Elextra
Skrevet

Om det er de beste jakkene vet jeg ikke, men har veldig sans for Goretex-plaggene fra North Face og Patagonia. Praktiske detaljer og ypperlig passform.

Gjest sirikat
Skrevet

Tror vel egentlig det er det samme hvilket merke du velger, så lenge den koster over 2000-3000 (noe de fleste gjør...)

Jeg har Norrønna Narvik-jakke, damemodellen. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...