Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skrive litt nå, det er så lenge siden jeg har gitt lyd fra meg.

Nå har jeg vært kvalm, uggen, svimmel og fått en kløe over hele kroppen i 1 mnd og er DRITT lei.

Alle sier det går over snart men nå begynner tålmodigheten å renne over.

Kastet opp i sengen i natt og tårene bare trillet.

Er på jobb men har 20 % sykmelding så jeg starter litt senere på jobb pga kvalmen

Trenger noen oppmuntrende ord tror jeg.

Fortsetter under...

Jeg var aldri så kvalm at jeg kastet opp, men kvalmen varte til rundt uke 18 og da var jeg også møkk lei. Det står så fint at etter uke 12 så blir man som et nytt og bedre menneske - yeah right!!

Jeg regner med du har prøvd alt som går an å prøve: Spise litt før du står opp, småspise slik at du holder blodsukkeret jevt osv....

Hva med å høre med legen om litt mer sykemelding, feks 50 %. Det er ikke noe særlig å gå sånn som du har det nå.

Jeg blir litt provosert av uttalerser som "Man er ikke syk,man er bare gravid". Svangerskapet fører med seg en rekke plager som gjør oss syke. Vi må ta hensyn til oss selv for det er tøft til tider å være gravid!

Stakkars, det høres neimen ikke ut som om du har det greit nå. *Trøsteklem*

Sjansen for at det gir seg etterhvert er jo veldig stor da. Og når de hele er over, så har du blitt mamma til verdens skjønneste lille nurk!

*Prøver å oppmuntre!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...