Gå til innhold

Hotellforslag i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg planlegger en tur til London og lurer på om det er noen som har forslag til et bra hotell til en okey penge? Renslighet og muligheter for en varm dusj er viktig!

Har vært litt inne på nettet og tittet, men synes det er vanskelig å bedømme standar og hygiene ut i fra noen bilder.

Petrine Eiffel
Skrevet

Tusen takk for tipset! Det så veldig bra ut! Og ikke var det så dyrt heller:)

Bare hyggelig, jeg trivdes veldig godt der i hvert fall. Ha en riktig god tur:-)

Skrevet

Bare hyggelig, jeg trivdes veldig godt der i hvert fall. Ha en riktig god tur:-)

Tusen takk skal du ha!!

Skrevet

Jeg liker dette veldig godt: http://www.kensingtonclosehotel.com/

Gamle viktorianske rom. Veldig små, men lekre. Sentralt og renslig. Kjempebillig dersom du bestiller fra hotel discount-sider og ikke direkte fra hotellets hjemmeside!!:)

Gjest ssssr
Skrevet

Tusen takk for tipset! Det så veldig bra ut! Og ikke var det så dyrt heller:)

Jeg fant ikke prisen jeg...

Skrevet

Gamle viktorianske rom. Veldig små, men lekre. Sentralt og renslig. Kjempebillig dersom du bestiller fra hotel discount-sider og ikke direkte fra hotellets hjemmeside!!:)

Oi! Det var jo veldig fint! Tusen takk for tips!:)

Skrevet

Regent Palace er billig - ja, men ellers er det helt for jævlig...

Okey, prisen er jo ikke alt da, jeg betaler gjerne for litt comfort når jeg først er ute og reiser!:)

Skrevet

Må jo bare være ærlig og si at jeg ikke er noen hyler på å lete på nettet og engelsk er definitivt ikke min sterkeste side...:o/ har du en adresse til en bra hotel discount side?

Skrevet

Okey, prisen er jo ikke alt da, jeg betaler gjerne for litt comfort når jeg først er ute og reiser!:)

Føler meg forplikta til å advare mot Regent Palace isåfall...

Renholdet er minimalt - madrasser med blodflekker og urinstank, nedfalmet maling på veggene, dele ufyselig dusj/bad med andre +++

Største andelen av gjester som er der er unge på fylletur, klassetur eller hva det måtte være og det er ALLTID bråk i gangene - brannalarmen går opptil flere ganger om natten uten at det er brann (og den er VELDIG høylytt selvsagt). Heisen stopper ofte opp.

Sikkerheten? Hehe...Vi bodde i sjuende etasje og det føltes ikke spesielt trygt.

Ble dessuten utskjellt av personalet og anklaget for mye rart.

Det eneste som er positivt med dette hotellet er prisen og ikke minst beliggenheten - som må sies å være den beste av alle hotell i London. Midt på Picadilly!

Skrevet

Føler meg forplikta til å advare mot Regent Palace isåfall...

Renholdet er minimalt - madrasser med blodflekker og urinstank, nedfalmet maling på veggene, dele ufyselig dusj/bad med andre +++

Største andelen av gjester som er der er unge på fylletur, klassetur eller hva det måtte være og det er ALLTID bråk i gangene - brannalarmen går opptil flere ganger om natten uten at det er brann (og den er VELDIG høylytt selvsagt). Heisen stopper ofte opp.

Sikkerheten? Hehe...Vi bodde i sjuende etasje og det føltes ikke spesielt trygt.

Ble dessuten utskjellt av personalet og anklaget for mye rart.

Det eneste som er positivt med dette hotellet er prisen og ikke minst beliggenheten - som må sies å være den beste av alle hotell i London. Midt på Picadilly!

Tusen takk for advarselen, ja! Må nok si at det IKKE blir dette hotellet!

Skrevet

http://www.stgiles.com

Har bodd der flere ganger, ligger kjempesentralt til i Oxford street/Tottenham court road med kort vei til det meste. Relativt grei pris til å ligge så sentralt, rent og pent og god frokost.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...