Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjæresten min skulle reise til Danmark i helga med ei venninne for å shoppe. Jeg ble deprimert siden ho dro. Vi har gått sammen hver dag i 1 år og hadde 1 års dag på lørdag. På lørdagen var jeg deprimert og gikk over til bestevenninna til kjæresten min. Ho foreslo at vi skule drikke litt. Vi drakk en god del og fant ut av at vi skulle leke nødt eller sannhet. Det endte opp med at vi masserte hverandre nakene. Etter det hadde vi sex. Etter vi hadde hatt sex å tatt en røyk forstod vi begge 2 hva vi hadde gjort. Etter det har angeren kommet veldig sterkt. Vi har ingen følelser for hverandre men det skjedde på grunn av at begge var Kåte og fulle. Jeg har omtrent ikke spist siden det på grunn av mangel på matlyst og nesten ikke sovet. Det virker veldig inn på meg det som skjedde. Jeg har lyst å fortelle kjæresten min det, men av frykt av for at ho skal ta sitt eget liv så vil jeg heller skjule det. Synes du dette er en god ide eller burde jeg si det til ho? Ho har allerede advart meg at ho tar sitt eget liv om jeg noen gang er utro. Jeg angrer veldig. Jeg elsker kjæresten min og ho er den eneste i livet mitt som betyr noe for meg og vi er ment for hverandre! Men jeg tror ikke ho kommer til å takle at både typen og bestevenninna har hatt sex++ ... Bestevenninna kommer ikke til å si noe på grunn av frykt over at dama mi kommer til å ta selvmord. Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224413-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette virkelig er sant så:

1. Du er forbanna dust.

2. Dama di er ikke stort bedre som kommer med slike trusler, "Jeg tar livet av meg om du er utro". Det er utrolig dårlig gjort å bruke slike pressmidler mot andre. Du har ikke noe ansvar for hennes liv på den måten.

Uansett har du vært en drittsekk og hun fortjener bedre enn både deg og sin venninne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224413-utroskap/#findComment-1683474
Del på andre sider

du er f*** meg ikke sann. og dama di er ikke helt god hun heller.

men hun fortjener i hvert fall mye bedre enn deg og den "bestevenninna" hennes.

du burde sagt det ja, men jeg vet ikke om hun mener det hun sier med selvmord. jeg synes uansett ikke du fortjener denne jenta.

makan!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224413-utroskap/#findComment-1683526
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...