Gjest Mie Skrevet 18. mars 2001 Skrevet 18. mars 2001 Jeg er en jente på 13år som har problemer med å spise på grunn av at jeg har vokst opp i miljøet, og går nå på Talent skole. Jeg har nettopp begynt å slanke meg, det gikk galt, foreldrene mine hjelper meg nå, men det er en annen historie... Det jeg ville spørre om er om blod i urinen kan ha noe med sultingen og at jeg av og til kaster opp for nå i det siste har urinen min ganske sterk rød farge og jeg lurer på hva det kommer av... Jeg er ganske bekymret...dette hørtes ganske dumt ut alt sammen, men vær så snill å ta det seriøst! Kooz Mie 0 Siter
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 19. mars 2001 Skrevet 19. mars 2001 Kjære Mie! Er du sikker på at blodet kommer fra urinrøret,- eller kan det være menstruasjon du har fått? Dersom du har blod i urinen må dette undersøkes nærmere hos en lege. Det er ikke vanlig ved spiseforstyrrelser å ha blod i urinen. Jeg råder deg til å ta en urinprøve.Du kan levere den på et legekontor for nærmere vurdering/undersøkelse, lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.