Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 13år som har problemer med å spise på grunn av at jeg har vokst opp i miljøet, og går nå på Talent skole. Jeg har nettopp begynt å slanke meg, det gikk galt, foreldrene mine hjelper meg nå, men det er en annen historie... Det jeg ville spørre om er om blod i urinen kan ha noe med sultingen og at jeg av og til kaster opp for nå i det siste har urinen min ganske sterk rød farge og jeg lurer på hva det kommer av... Jeg er ganske bekymret...dette hørtes ganske dumt ut alt sammen, men vær så snill å ta det seriøst!

Kooz

Mie

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære Mie! Er du sikker på at blodet kommer fra urinrøret,- eller kan det være menstruasjon du har fått? Dersom du har blod i urinen må dette undersøkes nærmere hos en lege. Det er ikke vanlig ved spiseforstyrrelser å ha blod i urinen. Jeg råder deg til å ta en urinprøve.Du kan levere den på et legekontor for nærmere vurdering/undersøkelse, lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...