Gå til innhold

Hvor gammel er du i dine foreldres øyne?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Altfor gammel. Mora mi kikker rart på meg når jeg sier hun er moren min og så rister hun på hodet og går.

Men så er vel ikke hun helt i vater heller? ;)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goldy79

5

• keinstein

5

• Dorthe

2

• Piraye

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hanneline
Skrevet

Eg er "dokko" til pappa enno, sjøl om eg er snart 27 år hehe

Goldy79, hvilken del av landet hører du til?

Skrevet

Goldy79, hvilken del av landet hører du til?

Vestlandet :-)) Du då?

Gjest Hanneline
Skrevet

Vestlandet :-)) Du då?

Samme. Vi er samme alder også, fikk bare en fornemmelse om at du vet hvem jeg er?

Skrevet

Samme. Vi er samme alder også, fikk bare en fornemmelse om at du vet hvem jeg er?

javel? Kossen det du? :-) kan ikkje seia det heilt sikkert at eg veit kven du er. Veit du kven eg er og då kanskje?

Gjest Hanneline
Skrevet

javel? Kossen det du? :-) kan ikkje seia det heilt sikkert at eg veit kven du er. Veit du kven eg er og då kanskje?

Nei jeg har ingen anelse om hvem du er ;)

Vet ikke, har bare et inntrykk.

Stemmer inntrykket mitt? At du _kanskje_ vet hvem jeg er ?

*ler* Føler meg nesten litt paranoid her.

Skrevet

Tja vet ikke, men min mor sier jeg alltid vil være hennes lille snuppe.

Og det synes jeg faktisk er godt. Jeg liker å bli tatt litt vare på og få gode råd/tips.

Men jeg er også flink til å si ifra om hun skulle blande seg for mye.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå er det vel på tide at dere utveksler anonyme e-mailer, så dere ikke risikerer å oute dere selv i forsøket på å finne ut om dere kjenner hverandre?

Gjest Hanneline
Skrevet

Nå er det vel på tide at dere utveksler anonyme e-mailer, så dere ikke risikerer å oute dere selv i forsøket på å finne ut om dere kjenner hverandre?

Ja du sier noe der.

Goldy79, du kan sende meg en mail på: [email protected].

Skrevet

I min fars øyne er jeg ca 15 år.

Jeg er utdannet i samme fag som han, og litt til, men likevel "forstår jeg ingenting av noenting" som regel. Han har aldri spurt meg om noe som angår faget.

Jeg kan ikke be han om råd, da han ofte blir fornæmet når jeg ikke følger rådene.

Skrevet

Eg har ikkje peiling kven du er, så du kan føle deg trygg hehe

Skrevet

14. Jeg er gammel nok til aa faa gjoere en del ting selv, men jeg er fortsatt full av hormoner og dumme paafunn. Det meste som skjer i hjernen min er stort sett styrt av puberteten, og er enten bare aa le av, tie still om, eller en gang i blant blaase ut om.

Skrevet

14. Jeg er gammel nok til aa faa gjoere en del ting selv, men jeg er fortsatt full av hormoner og dumme paafunn. Det meste som skjer i hjernen min er stort sett styrt av puberteten, og er enten bare aa le av, tie still om, eller en gang i blant blaase ut om.

Hils dem fra meg og si at "20 års erfaring" er bare 5 års erfaring som er 15 år gammel.

Hvis vi skulle høre på alle formaninger, så ville vi ikke ha kommet ut av huset deres.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Kansje det er av omsorg- jeg tror det er blitt en trend blandt dagens unge at de syter og klager over foreldrene sine- men jeg har inntrykk når jeg ser meg rundt at når de trenger barnevakt eller penger da er foreldre gode å ha, jeg har aldri vært så heldig å ha foreldre så jeg blir skikkelig provesert over slik syting.

Og jeg blir provosert over folk som syter over at de er foreldreløse men som tross alt har hatt foreldre som har vært glade i dem. Jeg sier ikke at du er en slik en,men bare noen tanker jeg har gjort meg.

Alle sier at jeg burde være så heldig fordi foreldrene mine fortsatt er gift, og at foreldrene mine er unge og friske.

Poenget er at de ikke har vært gode foreldre. Det har vært en stor mangel på kjærlighet i mitt hjem, noe jeg fortsatt sliter med når det gjelder relasjoner. Aldri en klem fra min far. Aldri hørt at han var stolt av meg, eller glad i meg. En mor som bare gjemte seg for en far som styrte huset.

Jeg ville heller levd med minnet om noen som tross alt var glade i meg, men som ikke levde lenge, en mine foreldre som ikke evner å gi kjærlighet.

Ja det var en avsporing. Men ble litt provosert over at du tror at alle som har levende foreldre bare syter og klager.

Skrevet

Det kommer helt an på om mamma trenger hjelp til noe det. Da er jeg nærmere 50. ellers ligger jeg nok på en plass mellom 10 og 15.

Har noen kvinner i det hele tatt et "normalt" forhold til sin mor?

Eller er det normalt å være uvenner og kritiske?

Skrevet

Eg å mamma har eit normalt forhold ja!! Me er akkurat som venninner! Enno ho er 60 og eg 27.

Skrevet

Men så er vel ikke hun helt i vater heller? ;)

Niks, men den greia er egentlig ganske festlig. Hun blir skikkelig morsk i blikket og sier nei.

Skrevet

Eg å mamma har eit normalt forhold ja!! Me er akkurat som venninner! Enno ho er 60 og eg 27.

Du er heldig :-)

Sett mange ulykkelige kvinner med skrullete mødre.

Skrevet

jupp min mams og jeg likeså :)

Skrevet

Joda, det kommer bare an på hva du definerer som normalt. I dette tilfellet er "normalt" anstrengt!

Her for noen timer siden la jeg bare på røret da hun begynte å rope og skrike. Bare for at hun ringte opp igjen for å kjefte seg ferdig og for å også kunne slenge på røret! Et veldig sunt forhold! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...