Gå til innhold

Billettautomat på Voksenkollen (Tryvann) fortsatt i ustand?

Anbefalte innlegg

Gjest tiiilladi
Skrevet

Bare lurte på om t-banebillettautomaten ved Tryvann (retning Oslo sentrum) fortsatt ikke funker.. Noen som har vært der de siste dagene?

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hvis automatene ikke virker når jeg kommer dit for å betale, reiser jeg likevel. Det er da ikke mitt problem at betaling ikke er mulig. For øvrig er det på Voksenkollen kanskje betalingsmulighet på andre siden, i motsatt reiseretning? Litt plundrete, men det er det kanskje verdt, fremfor bot? :)

Gjest sirikat
Skrevet

Vet ikke hvordan det er på Tryvann, men hvis det er salgssteder i nærheten så forventes det at du har billett. Er det umulig å få tak i billett på stoppestedet, så reis gratis :)

Skrevet

Hvis automatene ikke virker når jeg kommer dit for å betale, reiser jeg likevel. Det er da ikke mitt problem at betaling ikke er mulig. For øvrig er det på Voksenkollen kanskje betalingsmulighet på andre siden, i motsatt reiseretning? Litt plundrete, men det er det kanskje verdt, fremfor bot? :)

skal man ikke da betale til sjåføren?

Skrevet

skal man ikke da betale til sjåføren?

Betale til sjåføren på t-banen? Tror det funker dårlig, gitt.

Skrevet

Betale til sjåføren på t-banen? Tror det funker dårlig, gitt.

hehe - tenkte trikk jeg... bor ikke i Oslo jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...