Gjest tiiilladi Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Bare lurte på om t-banebillettautomaten ved Tryvann (retning Oslo sentrum) fortsatt ikke funker.. Noen som har vært der de siste dagene? 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hvis automatene ikke virker når jeg kommer dit for å betale, reiser jeg likevel. Det er da ikke mitt problem at betaling ikke er mulig. For øvrig er det på Voksenkollen kanskje betalingsmulighet på andre siden, i motsatt reiseretning? Litt plundrete, men det er det kanskje verdt, fremfor bot? 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Vet ikke hvordan det er på Tryvann, men hvis det er salgssteder i nærheten så forventes det at du har billett. Er det umulig å få tak i billett på stoppestedet, så reis gratis 0 Siter
Nikki Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hvis automatene ikke virker når jeg kommer dit for å betale, reiser jeg likevel. Det er da ikke mitt problem at betaling ikke er mulig. For øvrig er det på Voksenkollen kanskje betalingsmulighet på andre siden, i motsatt reiseretning? Litt plundrete, men det er det kanskje verdt, fremfor bot? skal man ikke da betale til sjåføren? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 skal man ikke da betale til sjåføren? Betale til sjåføren på t-banen? Tror det funker dårlig, gitt. 0 Siter
Nikki Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Betale til sjåføren på t-banen? Tror det funker dårlig, gitt. hehe - tenkte trikk jeg... bor ikke i Oslo jeg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.