Gå til innhold

Dere som har gått reiselivsledelse

Anbefalte innlegg

Gjest Guatemala
Skrevet

Var det spennende? Fikk dere jobb ganske raskt?

Det er jo som alle vet, lite jobber for de som er utdanna til det, nå for tiden, og det har det vært de siste årene, men det er vel ingen vits i å vente på at arbeids-markedet skal bli bedre, for så å søke da, for arb.mark jobbene går jo opp og ned hele tiden.

Vet at man ikke skal forvente å få jobb med en gang, (etter endt studie) men det er jo ikke kjekt å vente 5 år heller.

Hva syns dere? Hvordan tenker dere?

Jeg er ikke gammel, bare 23, men føler tiden løper fra meg, og jeg vil bli noe, orker ikke å ha en jobb som ikke gir meg noe lenger. Har prøvd å studere noe, bare for å studere (siden jeg ikke visste hva jeg ønsket), og det funka ikke. Var ikke lurt i det hele tatt. Nå venter, venter, venter jeg på at "den gode ideen skal komme til meg", men kanskje jeg bare skal hoppe i noe jeg ønsker meg, men er skeptisk i.o.m. at det er lite jobber å få + lønna ikke er den beste..

Uff, dette er ikke lett.

Hjelp meg kjære dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...