Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er litt bekymret for kjæresten min, som nå forteller meg om ereksjonssvikt. Vi har nesten akkurat blitt sammen og er begge 18 år, men har kjent hverandre i noen måneder. De første gangene vi prøvde å ha sex, ble han ikke hard nok til at vi kunne ha sex, men hadde likevel litt reisning. Så gikk det etterhvert bedre og det har gått bra i noen dager nå, men han sier han kunne vært hardere. Så forteller han meg plutselig at han har hatt erkesjonssvikt før også. At det har vært sånn i et halvt år: selv om han er alene og har lyst, så får han ikke reisning alltid. Bør også nevne at det siste halve året har han begynt å trene mye mer enn hva han har gjort før. Jeg var jomfru da vi hadde sex og han har kun vært med en jente før meg. Det jeg da lurer på er hva han eller jeg burde gjøre? Han virker veldig lei seg og bekymret og har ikke sagt det til noen andre enn meg. Jeg trenger råd om hva jeg skal råde kjæresten min til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224480-ung-gutt-med-ereksjonssvikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paiser

Du sparer dere begge for mye elendighet om du gjør det slutt med han. Mulig han bare har prestasjonsangst og at det vil ordne seg, men også mulig han alltid vil være slik. I deres alder vil dette bli et kjempeproblem uansett - og ødelegge dere begge.

Jeg er seriøs, selv om mange nok vil mene jeg er noe hard her. Har slitt med det samme selv, og det har ødelagt mine forhold. Penisen til mannen er en så stor del av hans personlighet at han ikke vil føle seg vel uten at den fungerer.

Du sparer dere begge for mye elendighet om du gjør det slutt med han. Mulig han bare har prestasjonsangst og at det vil ordne seg, men også mulig han alltid vil være slik. I deres alder vil dette bli et kjempeproblem uansett - og ødelegge dere begge.

Jeg er seriøs, selv om mange nok vil mene jeg er noe hard her. Har slitt med det samme selv, og det har ødelagt mine forhold. Penisen til mannen er en så stor del av hans personlighet at han ikke vil føle seg vel uten at den fungerer.

...med mindre hun klarer å overbevise han om at det ikke kun er pikken hans hun vil ha.

...med mindre hun klarer å overbevise han om at det ikke kun er pikken hans hun vil ha.

men den funker jo, det er jo hovedsakelig det viktigste. så hvorfor skulle du gjøre det slutt med han.

ja, jeg mener at du var litt hard der, Paiser, men det er nå min mening.

Gjest et tips, bare

Håper godjente er smart nok til å ta fart og drite i ditt "råd".

Annonse

Du må gå litt i deg selv syntest jeg.. Du kan være hovedgrunnen til at han ikke klarer å holde på reisningen. Bruk tid, og prøv dere frem.. Går nok bra etterhvert skal du se...

men om det er meg...hvorfor har han da hatt det sånn et halvt år før vi møttes?

vil veldig gjerne si at det er det faktisk ikke. om det skulle bli sånn at vi ikke kan ha sex i framtida, så vil jeg fortsatt være sammen med kjæresten min:) men det jeg er redd for er at han er syk eller noe.......og at det bekymrer han veldig

Orker du være sammen med en du ikke kan ha sex med? Det hjelper ikke akkurat på noen av deres selvtillit da at han ikke blir hard...

men han blir det...var bare litt "trøbbel" med en gang! nå så synes jeg det funker fint..men han sier at den kunne vært hardere.

Gjest Ulvinnen

"Penisen til mannen er en så stor del av hans personlighet at han ikke vil føle seg vel uten at den fungerer"

Men du mener at han vil føle seg mer vel og få bedre selvtillit om han blir dumpet på grunn av den?

Gjest Paiser

"Penisen til mannen er en så stor del av hans personlighet at han ikke vil føle seg vel uten at den fungerer"

Men du mener at han vil føle seg mer vel og få bedre selvtillit om han blir dumpet på grunn av den?

Ja, det mener jeg faktisk.

Forholdet til så unge mennesker er i stor grad sex, utforskning, testing også videre. En stor del av forholdet deres er allerede skadet. Blir han med hanne vil han bare utvikle permanente skader evt. varig ereksjonssvikt. Jeg ville ha kommet meg ut av forholdet, ventet til hodet hadde roet seg ned (er som oftest der det sitter) for så å prøvd igjen.

Kvinner kan ikke forstå dette uansett. Jeg ble for lenge i et forhold hvor jeg aldri følte meg som mann pga. ereksjonssvikt. For meg var løsningen å få ting på avstand uten å kontant bli minnet på min utilstrekkelighet. Så unge jenter vil også lure på om det er de det er noe galt med. De er for unge til å takle det (generelt) og vil selv bli skadet.

Annonse

Gjest Paiser

Håper godjente er smart nok til å ta fart og drite i ditt "råd".

Det er hun nok.

Om noen måneder vil hun nok forstå hva jeg sier.

Jenter kan aldri forstå hvor sentral del av mannen hans penis egentlig er. De fleste menn hadde følt seg mer levende uten bein og armer enn uten en penis som fungerer tilfredstillende.

problemet er at han bekymrer seg......han føler at det siste halve året blir han ikke like hard som han var før, holder ikke ut like lenge og det er ikke alltid han får den opp selv om han har lyst (også alene).....

Bekymring fører jo nettopp til slikt da. FOR mye trening er heller ikke bra.

En gutt på 18 burde bli steinhard. Det er jo da de er på topp. etter det er de på vei nedover så da er ikke utsiktene veldig gode...

Bekymring fører jo nettopp til slikt da. FOR mye trening er heller ikke bra.

En gutt på 18 burde bli steinhard. Det er jo da de er på topp. etter det er de på vei nedover så da er ikke utsiktene veldig gode...

høres ikke helt bra ut:(

men jeg visste egentlig det da.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...