Gjest takker for evnt svar. Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Min mor har en del håndmalte og svært unike skap som står i garasjen. De er kjøpt i et eksotisk land og er rett og slett vakre å se på. De står bare å samler støv og tar opp plass. Jeg tenkte jeg kunne hjelpe henne med å bli kvitt dem ved å legge dem ut på finn.no. Skapene er av litt forskjellige størrelse, men de varierer fra 1,50 - 2m i høyde og ca 1,50m i bredde. Hvilken pris kan jeg ta? Altså sånn cirka? Har rett og slett ikke peiling på sånt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har ikke peiling på sånt. Men kanskje du kan søke litt rundt på nettet og se hva andre tar for lignende ting? Eks. finn.no, zett.no, bruktmarkedet (?) og andre lignende sider =) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Ring antikvitet-handler kanskje? Eller send bilder til spesialister? Tror folk sender til ukeblader å spør? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.