Gå til innhold

kjærlighet på internett

Anbefalte innlegg

Gjest carroline
Skrevet

Nå har det skjedd meg også. Forelsket meg med en på internett. Er det mange her som har opplevd det, hvordan skjedde det og hvordan gikk det til slutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ene venninna mi traff en på Blink. Hun syntes ikke han svarte til forventningene i det hele tatt.

Men nå et par år senere holder de fortsatt sammen - lykkelige med en liten baby :)

Skrevet
:o) Det er vel bare et par uker til det er ett år siden vi møttes på nettet og snart har vi vært kjærester i 11 mnd. Verdens herligste kjæreste!
Skrevet

:o) Det er vel bare et par uker til det er ett år siden vi møttes på nettet og snart har vi vært kjærester i 11 mnd. Verdens herligste kjæreste!

Jeg har jo lurt på om det er sterk forelskelse som gjør at du sitter og klipper og limer traktorer ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om du møter en partner på Internet eller på byen eller i butikken har vel fint lite å si. Det er gjerne mennesker bak nickene på Internet også.

Hører du noen som skriver et innlegg hvor de spør: Jeg har nå møtt ei jente på Smuget. Er det noen andre som har gjort det? Lurer litt på hvordan det her kan gå. Noen erfaringer med å møte partnere på Smuget?

Det kan gå bra. Det kan gå til helvete. Sånn er det uansett hvor man møter en partner.

Skrevet

Jeg har jo lurt på om det er sterk forelskelse som gjør at du sitter og klipper og limer traktorer ;)

Traktorer er ellers ikke min store lidenskap nei... ;o)

Gjest gundalill
Skrevet

Traff kjæresten min på møteplassen for ett år siden.Vi skrev lenge med hverandre før vi visste hvem den andre var, og når vi fant ut det så fant vi ut at vi hadde vært nære naboer.Og datteren min hadde lekt med datteren hans. Når vi endelig møttes var det full klaff, å siden har vi vært kjærester.Han er verdens beste kjæreste og reservepappa for barna mine.Elsker han over alt. Nå har vi kjøpt rekkehus, har stasjonsvogn, hund og 3 barn tilsammen,og campingvogn på fjellet.hehe.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg fant samboeren min på Spray for tre år siden.

Nå har vi kjøpt oss hus sammen og skal ha vårt første barn i august.

For meg var nettet den ideelle møteplass!

Skrevet

Har bare hatt typer jeg har møtt på nettet, jeg, bortsett fra barneskolekjærestene mine.

Men ble ikke forelsket på internett. Møtte dem, helt vanlig, som venner, ikke en gang alene, men på fest/vorspiel. Med begge gikk det ca en mnd før vi ble sammen. Han ene varte i ett og et halvt år (litt over ett år som samboere), han andre i nesten to og et halvt.

Men jeg mener at det at vi møttes på internett er irrelevant. Jeg flørter aldri på nettet. Isåfall bare litt useriøs småflørting som ikke kan tolkes som seriøs flørting ;) Så alle jeg møter fra nettet møter jeg som potensielle venner/bekjentskap. Og jeg har møtt maaaange. Tror jeg kjenner nesten de fleste jeg omgås (gutter og jenter) fra nettet... Noen ganger har det bare slått gnister, men vanligvis ikke.

Skrevet

Joda:-) "been there, done that"!

foreløpig har vi det fint;-)

men vi har kjent hverandre fra ICQ siden 1996-97:-)

ble ikke noe mer siden nylig:-)

amerikafareren
Skrevet

Jeg håper du mener at du har møtt en i virkeligheten som du møtte først på internett. Hvis det er tilfellet så har det ingenting å si at dere møttes først på internet.

Hvis du har forelsket deg hodestups på nettet uten å ha møtt vedkomende har jeg ingen tro på det.

skorpionfisken
Skrevet

Vi har bodd sammen i snart 2,5 år nå. Går bare fint :-).

Gjest snuski
Skrevet

Hei hei..

Møtte mann i mett liv på Spray. Samboera har vi vært nå i 2 mnd :) livet kunne ikke vært bedre :)

Gjest nøstebarn
Skrevet

Hei hei..

Møtte mann i mett liv på Spray. Samboera har vi vært nå i 2 mnd :) livet kunne ikke vært bedre :)

Var ilag 1 år. Gikk elendig.

Kompisen min gifta seg med en over nett, nå skiller de seg 4 år etter.

Men klart, det går bra for mange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...