Gjest Vil gjerne ha hull i begge ørene Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Nå gir jeg snart opp å ha hull i ørene.Det ENE øret er det konstant betennelse i. Jeg har prøvd å rense, det har grodd igjen, så har jeg tatt nytt hull,betennelse igjen,,,,, Hvorfor bare det ENE øret? Har det noe med imunforsvar å gjøre?Er det noe som kan gjøres? 0 Siter
Moraki Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Kanskje du bare tåler gull. Det kan hende bare det ene øret ditt reagerer allergisk.. 0 Siter
Gjest Vil gjerne ha hull i begg ørene Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Kanskje du bare tåler gull. Det kan hende bare det ene øret ditt reagerer allergisk.. Har prøvd gull, sølv, nikkelfritt ALT 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Har prøvd gull, sølv, nikkelfritt ALT Ligger du kanskje på det øret når du sover? 0 Siter
Gjest tålmodighet og rens må til. Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Når man først får betennelse på øret så kan det ta tid å bli kvitt igjen. Vær nøye med rens.. Betennelser tar tid pga liten blod strøm til øret, så da kan man kanskje si at ørets immunforsvar går "sakte" / tar tid.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Har prøvd gull, sølv, nikkelfritt ALT Sølv er overhode ikke nikkelfritt. Gull er heller ikke nødvendigvis nikkelfritt. Det eneste jeg tåler er de dobbene jeg fikk hos frisøren da jeg tok hull. Skjønt - drikker jeg mye melk (!) så verker det litt i det ene øret da og. 0 Siter
fresja Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Jeg fikk også betennelse bare på det ene øret. Det tok mange år før det nå er sånn noenlunde bra. Skulle prøve forsiktig med nye gulløredobber, men klarte å miste den ene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.