Gå til innhold

Øret

Gjest Vil gjerne ha hull i begge ørene

Anbefalte innlegg

Gjest Vil gjerne ha hull i begge ørene
Skrevet

Nå gir jeg snart opp å ha hull i ørene.Det ENE øret er det konstant betennelse i. Jeg har prøvd å rense, det har grodd igjen, så har jeg tatt nytt hull,betennelse igjen,,,,,

Hvorfor bare det ENE øret? Har det noe med imunforsvar å gjøre?Er det noe som kan gjøres?

Skrevet

Kanskje du bare tåler gull. Det kan hende bare det ene øret ditt reagerer allergisk..

Gjest Vil gjerne ha hull i begg ørene
Skrevet

Kanskje du bare tåler gull. Det kan hende bare det ene øret ditt reagerer allergisk..

Har prøvd gull, sølv, nikkelfritt ALT

Skrevet

Ligger du kanskje på det øret når du sover?

Gjest tålmodighet og rens må til.
Skrevet

Når man først får betennelse på øret så kan det ta tid å bli kvitt igjen. Vær nøye med rens.. Betennelser tar tid pga liten blod strøm til øret, så da kan man kanskje si at ørets immunforsvar går "sakte" / tar tid..

Skrevet

Sølv er overhode ikke nikkelfritt. Gull er heller ikke nødvendigvis nikkelfritt. Det eneste jeg tåler er de dobbene jeg fikk hos frisøren da jeg tok hull. Skjønt - drikker jeg mye melk (!) så verker det litt i det ene øret da og.

Skrevet

Jeg fikk også betennelse bare på det ene øret. Det tok mange år før det nå er sånn noenlunde bra. Skulle prøve forsiktig med nye gulløredobber, men klarte å miste den ene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...