Gå til innhold

Hvordan slikke ei jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

9

• Gyda

7

• kvinnen20

6

Annonse

Annonse

Ja, jeg får vel dra fram et eldre innlegg igjen. At jeg til tider kan virke noe blodharry under får så være, men jeg føler selv at forklaringen er ganske ok.

Jeg har redigert innlegget litt siden sist.

Here we go again:

Først må jeg nok en gang påpeke at alle damer er ulike, de liker forskjellig, og det er noe man må ta hensyn til. Kommunikasjon, samt utforsking av den enkelte jentas riktige punkter, er også essensielt for å bli en jævel til å utføre oralsex.

Det finnes tross alt ikke noe fasitsvar hva oralsex angår. Alle liker forskjellig.

Noen faste holdepunkter bør man likevel merke seg, og hvis jeg skulle gitt oralsex til ei jente uten å vite hva hun liker, ville jeg gjort følgende:

Forspillet er selvsagt essensielt, så det gidder jeg ikke skrive noe om, og det å begynne oppe og arbeide seg nedover er vel noe enhver idiot som vet å verdsette det motsatte kjønn har forstått uten at jeg trenger å utdype noe nærmere. Litt omløp har de fleste.

Så vi hopper over forretten og går direkte til hovedretten.

Når man der nede ligger bør man ikke gå rett på, javse og tafse og dytte inn tre fingre før jenta i det hele tatt rekker å reagere, ei heller bør man snu henne rundt og kjøre udyret inn i henne - hardt, hardt, hardt. Men det forstår de fleste. Bruk tid. Tid er veldig essensielt hvis du vil bli oralkonge.

Innsiden av lårene er som alle vet et følsomt område, og det å la tungen og hendene leke litt rundt er ingen skam. Og husk at tiden er din venn. Dette er ingen kamp mot klokka (med mindre det er en viktig fotballkamp på tv-en om få minutter, men det er unntaket).

Etter en lengre start ville jeg arbeidet meg innover, sakte men ikke sikkert, for litt erting er lov og mer enn lov; det er påkrevd, og man skal ikke på det nåværende tidspunkt være borti kjønnet hennes. Bare lek rundt det, over, under, på siden, gjerne puste kald luft over det, så hun tror noe skal skje, men neida! En dreven oraljævel lar ikke noe skje ennå, men fortsetter ertinga til dama er hinsides all sunn fornuft og saftene renner som Glomma om våren.

Etter hvert kan man begynne å la den drevne tunga berøre kjønnet, men bare litt. Erting er fortsatt vesentlig. Etter en stund kan man gå litt mer drastisk til verks, men jeg ville holdt meg unna klitten. Slikk på siden, over leppene, etter hvert bretter du dem forsiktig til side med tunga mens du kjenner hvor deilig og våt hun er, og lar henne kjenne tunga di som sakte, fortsatt veldig sakte, beveger seg der den skal.

Man skal selvsagt nå føle at jenta nyter og er på randen av et seriøst sammenbrudd, hvis ikke gjør man noe feil.

Etterhvert sirkler man litt rundt klitten, men ikke borti.

De fleste skjønner vel nå at man skal bruke lang tid, begynne forsiktig, og når dama er så kåt som normale damer nå har blitt, kan man gå litt hardere til verks, men her må man føle seg fram da noen jenter har klitoris så følsom at "hardhendt" behandling vil være mer vondt enn godt. Noen er også så følsomme at de rett og slett ikke makter direkte stimulering av klitoris, uansett hvor forsiktig man måtte være.

Etterpå er det selvsagt bare å bruke egen fantasi, noe man må ha for å bli en dreven slikker, og man hører og føler og leser av jenta om man gjør det "riktige".

En dreven oraljævel nyter å gi oralsex.

Noen liker også en finger eller to som forsiktig masserer g-punktet, og personlig ville jeg gått for dette selv om jeg ikke visste om jenta foretrakk fingre inni seg under oralsexen. Min erfaring er at det er populært.

Jeg har til nå utelatt en annen viktig faktor under oralsexen, nemlig området mellom vagina og analen, for ikke å snakke om selve analen. Dette fordi jeg ikke vil få gris her på politisk korrekte dol hvor analen er et tabuområdet. Dette er også for de litt mer viderekomne.

Når det gjelder temaet så tror jeg for øvrig ikke at de fleste jenter i den situasjonen de etter behandlingen nevnt over befinner seg i, sier nei til en tunga bak der, da de er så hinsides kåte at det skal litt til for å bli turned off.

Men når det gjelder fingern så bør man være ytterst varsom, men det finnes selvsagt knep i forhold til å få en formening om hvorvidt hun liker dette, selv om dere ikke har snakket om det på forhånd.

Nei! Knepet heter ikke Rohypnol. Den slags er for avvikere, så slå det fra deg først som sist.

Du kan eksempelvis bare la en finger eller tunge lett streife "mellomområdet", og du hører nok da om hun liker det, og eventuelt løfter seg mot fingeren.

Dersom hun liker det kan man veldig forsiktig massere rundt analen (hele tiden mens man fortsatt slikker henne), og faller analtrikset i smak registrerer man fort om man kan gå til neste skritt, som da blir å gjøre fingeren våt med spytt eller hennes kjønnsafter, eventuelt glidekrem, og forsiktig presse den inn.

Du bør være sikker i din sak før du kliner til. Blått øye er tross alt kjipt, og kan fort sette en stopper for den videre sexen. Det er ikke lett å utføre oralsex med et ødelagt øye. I hvert fall ikke hvis du er ny i gamet.

Når det gjelder analtrikset har jeg opplevd at damer får en helvetes mye sterkere orgasme med en finger i ræva enn hva de ellers får, og mitt innrykk er at det her er noe damer flest liker. Men det finnes ottarpakk og andre avvikere der ute, og råker du ut for dem kan du fort avgå med en tidlig død hvis du trykker på feil knapp.

Oralsex er med andre ord ikke helt harmløst, selv om man skulle tro det.

Lykke til, kamerat Bresjnev. Følger du rådene over blir dama rimelig sikkert lagt inn på psykiatrisk som følge av en ekstase som simpelthen ikke vil gi seg.

Hear, hear!

Men jeg liker den usensurerte versjonen best ;)

(Jeg tok meg den friheten å legge den i en mappe i word i sin tid, og den har blitt lest med fryd av de kvinnene jeg jeg har vist den til.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...