Gå til innhold

Hvordan slikke ei jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har de mest sannsynlig dårlige erfaringer med det, eller en eller annen slags psykisk sperre. Synd, spør du meg.

".............................................."

De går, etter mitt syn, glipp av en fantastisk opplevelse. Så jeg er enig med deg at det er synd på dem som ikke fikser det.

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

9

• Gyda

7

• kvinnen20

6

Skrevet

De går, etter mitt syn, glipp av en fantastisk opplevelse. Så jeg er enig med deg at det er synd på dem som ikke fikser det.

Og synd på de mennene som ikke får slippe til :-)

"............................................"

Skrevet

Du, jeg må bare påpeke at det heter "HUN liker", ikke "henne liker"...ellers har du nok helt rett i det du sier. :)

Jeg steiler også når jeg leser slikt - hvor får de det fra?

"............................................."

Skrevet

Og synd på de mennene som ikke får slippe til :-)

Det er også sant.

Jeg har forresten aldri hørt om menn som ikke vil motta blowjobs, har du noen teori på det? Finnes de ikke eller?

Gjest Uerfarenmann123
Skrevet

"Nei, like greit at det var en mer "faglig" vri på den oppskriften. :)"

Det har du nok rett i!

Men jeg har tidligere lest en annen "slikkevariant" fra SDD som ble kalt drømmeONSen. Da ble jeg så inspirert/het at jeg huket tak i min kjære, fikk han til å lese beskrivelsen han også, og så bar det til sengs. Det ble meget vellykket ;-)

"...jeg huket tak i min kjære, fikk han til å lese beskrivelsen han også, og så bar det til sengs. Det ble meget vellykket ;-)"

Ok, så hadde det kanskje ikke *gjort* noe å ha akkurat det innlegget du prater om der for hånda da. Sånn en gang det kunne være nyttig å få henne til å lese det... :D

Skrevet

Så flott at du er med!

Da har vi fått fordelt alle i første rekke - jeg er helt enig i at de er de beste :-)

Det var visst bare jeg som var så ubeskjeden at jeg ville ha to lekekamerater.

Ja, vi andre greier oss jo med bare en ... ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"...jeg huket tak i min kjære, fikk han til å lese beskrivelsen han også, og så bar det til sengs. Det ble meget vellykket ;-)"

Ok, så hadde det kanskje ikke *gjort* noe å ha akkurat det innlegget du prater om der for hånda da. Sånn en gang det kunne være nyttig å få henne til å lese det... :D

Man er da hjelpsom :-)

Her har du det:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2821165

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, vi andre greier oss jo med bare en ... ;o)

"Ja, vi andre greier oss jo med bare en ... ;o) "

Jeg greier meg også med en - om gangen :)

Skrevet

"Ja, vi andre greier oss jo med bare en ... ;o) "

Jeg greier meg også med en - om gangen :)

Det er bare viktig å holde orden på kølappene.

*s*

Skrevet

Jeg steiler også når jeg leser slikt - hvor får de det fra?

Kanskje de snakker sånn også....*grøss*

Skrevet

Det er også sant.

Jeg har forresten aldri hørt om menn som ikke vil motta blowjobs, har du noen teori på det? Finnes de ikke eller?

typen min sier han ikke ville latt meg gjøre det, fordi han hadde syntes synd på meg, men det er nok kun fordi jeg ikke vil gjøre det. tror egentlig ikke han hadde hatt noe imot om jeg stakk huet mitt mellom bena hans, selv om han sier så:-)

Skrevet

Noen tørker og vasker seg jo der også, da :-)

i analen?? ja, kanskje de som skal ha analsex?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så flott at du er med!

Da har vi fått fordelt alle i første rekke - jeg er helt enig i at de er de beste :-)

Det var visst bare jeg som var så ubeskjeden at jeg ville ha to lekekamerater.

Du vet vel at jeg har to? ;)

Skrevet

i analen?? ja, kanskje de som skal ha analsex?

Ja, det er nok bare de som skal ha analsex som vasker seg og tørker seg bak. Da foretrekker jeg folk som skal ha analsex, sånn generellt.

".............................................."

Skrevet

Det er også sant.

Jeg har HØRT om det, men aldri møtt noen som har sagt noe slikt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du vet vel at jeg har to? ;)

Du, ja :-)

Men nå tenkte jeg på de budyguard-lekekameratne.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du er ute og ror nå? Jeg tror det er noen helt andre lekekamerater du har i tankene ;-)

De skitne fantasiene mine kan ikke komme ut her på dol. Da blir jeg bare sensurert av webmaster ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...