Gå til innhold

Hvordan slikke ei jente

Anbefalte innlegg

Da har de mest sannsynlig dårlige erfaringer med det, eller en eller annen slags psykisk sperre. Synd, spør du meg.

".............................................."

De går, etter mitt syn, glipp av en fantastisk opplevelse. Så jeg er enig med deg at det er synd på dem som ikke fikser det.

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

9

• Gyda

7

• kvinnen20

6

Gjest Uerfarenmann123

"Nei, like greit at det var en mer "faglig" vri på den oppskriften. :)"

Det har du nok rett i!

Men jeg har tidligere lest en annen "slikkevariant" fra SDD som ble kalt drømmeONSen. Da ble jeg så inspirert/het at jeg huket tak i min kjære, fikk han til å lese beskrivelsen han også, og så bar det til sengs. Det ble meget vellykket ;-)

"...jeg huket tak i min kjære, fikk han til å lese beskrivelsen han også, og så bar det til sengs. Det ble meget vellykket ;-)"

Ok, så hadde det kanskje ikke *gjort* noe å ha akkurat det innlegget du prater om der for hånda da. Sånn en gang det kunne være nyttig å få henne til å lese det... :D

Annonse

Gjest Ulvinnen

"...jeg huket tak i min kjære, fikk han til å lese beskrivelsen han også, og så bar det til sengs. Det ble meget vellykket ;-)"

Ok, så hadde det kanskje ikke *gjort* noe å ha akkurat det innlegget du prater om der for hånda da. Sånn en gang det kunne være nyttig å få henne til å lese det... :D

Man er da hjelpsom :-)

Her har du det:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2821165

Det er også sant.

Jeg har forresten aldri hørt om menn som ikke vil motta blowjobs, har du noen teori på det? Finnes de ikke eller?

typen min sier han ikke ville latt meg gjøre det, fordi han hadde syntes synd på meg, men det er nok kun fordi jeg ikke vil gjøre det. tror egentlig ikke han hadde hatt noe imot om jeg stakk huet mitt mellom bena hans, selv om han sier så:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...