Gå til innhold

Om ukeblader

Anbefalte innlegg

Gjest mornings!
Skrevet

Hjelp! Jeg bryr meg egentlig ikke om ukeblader, men nå har jeg kjøpt KK for 3. gang i år! Du verden. Kanskje fordi det er fint å slappe av med et ukeblad en sjelden gang? Leser du ukeblader fast?

Skrevet

Jeg kjøper aldri ukeblader. Jeg har ikke noe prinsipielt imot det, men det blir aldri lest likevel (aviser og bøker blir nok).

Gjest ja, Norsk Ukeblad og Se&Hør innimellom
Skrevet

.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kjøper så godt som aldri ukeblader.

Men jeg ser i dem hos frisøren og på venterom. Da plukker jeg gjerne opp Se&Hør. Der er det likevel mest bilder og minimalt med tekst, så jeg slipper å bli avbrudt midt inne i en interesant artikkel eller novelle.

Gjest kirsebær
Skrevet

Hver jul, påske og sommerferie kjøper jeg alle ukebladene. Ikke alle da, Allers, Norsk Ukeblad og Hjemmet, de vanlige familiebladene. Det er liksom en tradisjon.

Ellers kjøper vi hver uke Se og Hør. Det HAR det beste TV-programmet, gidder ikke bale med avisa for å se hva som er på TV, og jeg må ha det på papir på stuebordet, ikke på den skjermen jeg sitter foran nå.

Når jeg ellers i året kjøper ukeblad, som trøst eller kos, ender det bare med at jeg blar fort igjennom det, og får aldri lest det. Har liksom ikke ordentlig tid.

Gjest pekka
Skrevet

Nei det er nesten bare i ferier at jeg kjøper ukeblad. ,Men jeg koser meg lenge med bladet, og kryssordene.Det blir En flukt fra "hverdagsmas" ;)

Skrevet

Jeg gjorde det før, men sluttet fordi jeg ikke leste dem. Bladde bare gjennom og planla å lese, men gjorde det ikke. Jeg endte bare opp med stabler av blader jeg skulle ha lest.

Gjest Meeeeeeee and you
Skrevet

Jepp. Leser KK, Se og Hør, Henne Og alle mulige slags interiørmagasiner. Men dette e rkanskje ikke ukeblader :)

amerikafareren
Skrevet

Jeg sa engang ja til å abonnere på KK og da leste jeg dem ikke. Kuttet ut så fort jeg kunne. Jeg kjøper noen ganger ukeblader når jeg skal på lange flyturer eller når jeg har ferie. Det blir noen i året, men ikke mange. Da leser jeg også det meste i dem før jeg gir dem bort eller kaster dem. Se og Hør kjøper jeg aldri av prinsippgrunner. Slikt sladder vil jeg ikke se. Jeg koser meg gjerne med håndarbeidsoppskrifter, matoppskrifter og motebeskrivelser.

Skrevet

Jeg holder Hjemmet og Norsk ukeblad, men sliter med å komme gjennom bunken av blader som hoper seg opp.

Liker ellers veldig godt å lese aviser.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vi kjøper med oss ukeblader når vi skal på hytta.

Så når vi skal på hytta i påsken kjøper vi med en stabel med ukeblader. Da kjøper vi blant annet: se og hør, allers, vi menn, kk, autofil, topp og noen flere ungdomsblader jeg ikke husker navnet på.

Skrevet

Jeg abonnerer på Lev landlig, det kommer vel 4 ganger i året så det rekker jeg å lese. :o)

Kjøper ellers Allers (evt. Hjemmet eller NU) til jul og påske og en sjeeeelden gang ellers.

Ser mye blader i lunsjen på jobben da (Hytteliv, Villmarksliv, Bonytt, Gjør det selv, Foreldre&Barn osv.).

Gjest inali
Skrevet

Jeg leser alt mulig. Men oftenst kjøper jeg KK, Se og hør, Her og nå, foreldre og barn, og interiørmagasiner...

mariaflyfly
Skrevet

Nei. Jeg kjøper KK og Se & Hør når jeg er på hytta.

Skrevet

Jepp, får tilsendt Vi menn en gang i uka. Men disse sladreblandene og kvinnfolkbladene holder jeg meg unna:-)

Skrevet

Ja, jeg kjøper mange. Abonnerer på KK, Det Nye og O. Kjøper Kamille, Henne, Elle og ellers noen andre hvis det passer sånn. Leser mye bøker også.

Skrevet

Jeg elsker ukeblader. Jeg abonnerer på:

Norsk Ukeblad, Foreldre & Barn, Puls, Mat & Helse, O magazine og Good Housekeeping.

(Bare NU er ukeblad da, de andre månedsblad.)

Og jeg storkoser meg med dem alle sammen!

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Kjøper aldri ukeblader.

Tiden går med til så mye annet enn det.

Men jeg får noen ganger blader av venner.De leser jeg i ferier.Og kryssord er jo kjempe gøy.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg gjorde det før. Leste bl.a Det Nye, KK og Henne. Men jeg har gått så inderlig, rungende lei, så nå er det bare bare på hytta. Da går vi til gjengjeld amok.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg elsker ukeblader. Jeg abonnerer på:

Norsk Ukeblad, Foreldre & Barn, Puls, Mat & Helse, O magazine og Good Housekeeping.

(Bare NU er ukeblad da, de andre månedsblad.)

Og jeg storkoser meg med dem alle sammen!

Både Foreldre & Barn, Puls og Mat & Helse er jo strengt tatt mer for fagblader å regne, da.

Jeg abonnerer også på F&B, men tenker ikke på det som ukeblad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...