Gå til innhold

For en sjarmør han er!

Anbefalte innlegg

Gjest Bare en liten god klem?

Og han sitter rett ovenfor meg på arbeidsplassen min!

Har så lyst til å ÅHHHH ...bare fortelle han hva jeg syns om han...flørte med han...holde omkring han...

Men så er han desverre mye yngre enn jeg...og begge er gift...

Huff..må jeg bare slutte å tenke sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224519-for-en-sjarm%C3%B8r-han-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten flørt på arbeidsplassen eller andre steder er bare sundt. MEN husk at det bare skal være en liten flørt. Så du må ikke si at du liker han SÅÅÅÅÅÅ godt og gjerne vil tilbringe tid med han osv. Si bare små hyggelige ting som gjør hverdagen bedre for dere begge.

Annonse

"sexy cola-drikkende hunk på 23"

Øh...?

"..........................................."

En kvisete og blubbete sak med råtne tenner. Skikkelig snacksy for desperate gamle damer! *flire*

Jeg tror nok blondetoppen mente cola light. De er ganske hunkete de gutta i de reklamene;-)

En kvisete og blubbete sak med råtne tenner. Skikkelig snacksy for desperate gamle damer! *flire*

Jeg tror nok blondetoppen mente cola light. De er ganske hunkete de gutta i de reklamene;-)

Mulig - jeg kan bare ikke se noe som helst sjarmerende med det å drikke brus, cola light eller annen brus :-)

"............................................."

Mulig - jeg kan bare ikke se noe som helst sjarmerende med det å drikke brus, cola light eller annen brus :-)

"............................................."

Husker du de reklamene for Cola light for noen år tilbake. Kvinner i kontorlandskap holder på å gå fra konseptene over den sexy arbeidsmannen utenfor (som drikker cola light)..

Husker du de reklamene for Cola light for noen år tilbake. Kvinner i kontorlandskap holder på å gå fra konseptene over den sexy arbeidsmannen utenfor (som drikker cola light)..

Joda, når du sier det så husker jeg det :-9

".........................................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...