Gå til innhold

Men våger han å brenne Koranen?

Anbefalte innlegg

Gjest Lekjar
Skrevet

Spørsmålet er jo om O.J. våger å brenne Koranen.

Noe sier meg at han ikke gjør det. Og det er nok det beste -- det er nok forskjell på hva kristen må finne seg i. Og hva muslimer må finne seg i.

amerikafareren
Skrevet

Det bør få konsekvenser hvis noen brenner religiøse skrifter, flagg eller andre nasjonale symboler. Jeg håper og tror at han har vett til å la være å brenne Koranen.

Gjest LucySky
Skrevet

Det bør få konsekvenser hvis noen brenner religiøse skrifter, flagg eller andre nasjonale symboler. Jeg håper og tror at han har vett til å la være å brenne Koranen.

Er Koranen sammenliknbart med det amerikanske flagget?

Som i parentes bemerket selges på hvert gatehjørne i USA avbildet på krus, t-skjorter, caps, u name it.

Det var da ikke Jesus på korset som ble brent på tv? Eller Bibelen?

Skrevet

Det våger han neppe....og jeg kan ikke si at jeg ikke forstår hvorfor....

amerikafareren
Skrevet

Som i parentes bemerket selges på hvert gatehjørne i USA avbildet på krus, t-skjorter, caps, u name it.

Det er snakk om at Bibelen ble brent i dette tilfellet.

Skrevet

Otto Jespersen er nok ikke så tøff som han gir inntrykk av. Det er lettest å tråkke på dem som han ikke frykter, de som vender det andre kinnet til. Klassens bølle tør han ikke pirke borti.

Det blir jo ytterst patetisk når TV2 sladder muhammed-tegningene og samtidig sender brenning av bibelen.

skorpionfisken
Skrevet

Han rev det gamle testamentet ut av bibelen og brente det.

Skrevet

Så vidt jeg kan begripe, må det være langt verre å brenne flagget til vår viktigste allierte enn å brenne denne tøvete boka om en pedofil profet. Er det ikke det da?

Gjest Megler Smekk
Skrevet

>Det bør få konsekvenser hvis >noen brenner religiøse >skrifter, flagg eller andre >nasjonale symboler.

Sludder. Yttringsfriheten kommer først.

Gjest Ingen i det hele tatt
Skrevet

Konsekvenser? De godeste muslimene brant jo norske flagg over en lav sko for ikke mange ukene siden. Hvilke konsekvenser fikk det for dem?

Skrevet

Konsekvenser? De godeste muslimene brant jo norske flagg over en lav sko for ikke mange ukene siden. Hvilke konsekvenser fikk det for dem?

Konsekvensen var at hele den norske regjering løp skoa av seg for å be om unnskyldning, for at muslimene ikke skulle bli enda sintere.

De rabiate oppnådde akkurat det de ønsket, vestlige regjeringer på kne for den fascistoide ideologien.

Gjest Ingen i det hele tatt
Skrevet

Konsekvensen var at hele den norske regjering løp skoa av seg for å be om unnskyldning, for at muslimene ikke skulle bli enda sintere.

De rabiate oppnådde akkurat det de ønsket, vestlige regjeringer på kne for den fascistoide ideologien.

Sant nok. Men ingen negative konsekvenser, dessverre.

Gjest aldri likt hans humor.....
Skrevet

Ja, Otto, brenn koranen, så kanskje vi blir kvitt humorklompen Otto også....

Gjest Midjemål
Skrevet

Nei, Otto Jespersen er en feig jævel og våger selvfølgelig ikke å brenne koranen. Men selv er jeg fristet til å gjøre det etter at dustene brant flagget vårt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han insinuerer vel selv at han ikke tør å brenne koranen, ved å si at han er 52 år gammel og har minst 20 år igjen å leve.

Gjest Midjemål
Skrevet

Vett har han ikke, for da hadde han latt være å brenne bibelen (og også det Amerikanske flagget) også.

Gjest tintintin
Skrevet

Hvorfor skulle han ikke våge å gjøre det?

Gjest Morsk
Skrevet

Hvorfor skulle han ikke våge å gjøre det?

Hallo! Noen hjemme? Sovet over alt som heter nyheter de siste årene?

amerikafareren
Skrevet

Vett har han ikke, for da hadde han latt være å brenne bibelen (og også det Amerikanske flagget) også.

Da får jeg håpe på at andre har vett nok til å avstyre at han brenner mer enn han allerede har gjort.

Skrevet

Otto Jespersen er nok ikke så tøff som han gir inntrykk av. Det er lettest å tråkke på dem som han ikke frykter, de som vender det andre kinnet til. Klassens bølle tør han ikke pirke borti.

Det blir jo ytterst patetisk når TV2 sladder muhammed-tegningene og samtidig sender brenning av bibelen.

Det er forskjell på å være tøff og å være gal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...