Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Otto Jespersen er en tøffing. Nå har han brent bibelen på torget.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142390

Han viser her hvor frisinnet og modig han er, og hvor uredd han opptrer i forhold til religiøse krefter.

Og ja...akkurat som du tenkte...nå gleder vi oss til tøffingen skal brenne koranen på tv. Tror du ikke det, nei? Ikke jeg heller.

Skrevet

Han brente bare det gamle testamentet da...:-)

Joda, han røska visst ut litt av det gamle testamentet og fyrte med det...rett skal være rett.

Og for meg er det greit om han bare tar noen sider av koranen og lager et lite bål på Karl Johan..et bitte lite bare.

Skrevet

Helle blod i koranen er visst det ypperste man kan gjøre.

I Irak ble over 2000 mennesker drept da Saddams kumpaner skrev koransitater med blod på veggene.

Skrevet

Helle blod i koranen er visst det ypperste man kan gjøre.

I Irak ble over 2000 mennesker drept da Saddams kumpaner skrev koransitater med blod på veggene.

Griseblod da, kanskje :-)

Skrevet

Joda, han røska visst ut litt av det gamle testamentet og fyrte med det...rett skal være rett.

Og for meg er det greit om han bare tar noen sider av koranen og lager et lite bål på Karl Johan..et bitte lite bare.

Jeg blir gjerne med for å se på - også det som skjer i etterkant....:-)

Skrevet

Griseblod da, kanskje :-)

Sannsynligvis.

Han sa: "gi dem bare et tau og de henger seg selv eller andre".

Gjest Astral
Skrevet

Han er ikke så tøff om han brenner en oversettelse av Koranen heller, da det kun er på arabisk (språket Koranen opprinnelig er skrevet på) at Koranen er en hellig skrift. Den norske oversettelsen er langt fra så hellig som den arabiske. Uansett hva han måtte brenne, så er han ikke så tøff som han forsøker å gi inntrykk av, for han hopper nok heller utfor en bru enn å brenne den arabiske Koranen ;)

Gjest tintintin
Skrevet

Du har m.a.o. ikke lagt merke til at OJ "trakasserer" muslimer i programmet sitt både titt og ofte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...