Gå til innhold

Noen som har sett Syriana?

Anbefalte innlegg

Gjest Katarinamor
Skrevet

Lurer på å dra på kino og se "Syriana" i kveld. Er veldig glad i thrillere, men helst uten masse tortur, splætting og så videre ;)

Er dette en film å anbefale?

Takk for svar :-)

Skrevet

Den inneholder bl.a. en skikkelig ekkel tortur-scene, som gjør at jeg ikke orker se den...det er George (Clooney) det går utover. :(

fuji1365380447
Skrevet

Den er ikke så veldig voldelig, bortsett fra èn ekkel scene.

Men for min del var den for innviklet - jeg slet skikkelig for å følge med på plottet, og satt som et spørsmålstegn underveis i filmen. Det dempet mitt engasjement betraktelig.

Jeg fattet ikke hvem som var hvem, hvem som var "på lag" med hvem, og da blir det jo litt kjedelig....

amerikafareren
Skrevet

Jeg er enig med fuji. Den var ofte for innviklet og vanskelig å forstå. Synes ikke den er noe å anbefale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...