Gjest Katarinamor Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Lurer på å dra på kino og se "Syriana" i kveld. Er veldig glad i thrillere, men helst uten masse tortur, splætting og så videre Er dette en film å anbefale? Takk for svar :-) 0 Siter
jaime Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Den inneholder bl.a. en skikkelig ekkel tortur-scene, som gjør at jeg ikke orker se den...det er George (Clooney) det går utover. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Den er ikke så veldig voldelig, bortsett fra èn ekkel scene. Men for min del var den for innviklet - jeg slet skikkelig for å følge med på plottet, og satt som et spørsmålstegn underveis i filmen. Det dempet mitt engasjement betraktelig. Jeg fattet ikke hvem som var hvem, hvem som var "på lag" med hvem, og da blir det jo litt kjedelig.... 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Jeg er enig med fuji. Den var ofte for innviklet og vanskelig å forstå. Synes ikke den er noe å anbefale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.